reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© john-valenti-dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 05 grudnia 2012

W łódzkim centrum wdrożono system AMR

System zdalnego pomiaru liczników energii elektrycznej, wody, ciepła i gazu został wdrożony w największym centrum outletowym w kraju.

Otwarte w połowie października łódzkie Centrum Ptak Outlet wykorzystuje w praktyce system klasy AMR (Automatic Meter Reading), autorstwa wrocławskiej firmy Rhino. Jego działanie polega na automatycznym oraz jednoczesnym pobieraniu i przesyłaniu informacji na temat poziomu zużycia energii elektrycznej przez najemców, drogą radiową – GSM/GPRS.
- Zgromadzone w bazie danych systemu informacje o rzeczywistym zużyciu mediów, pomagają zarządcom podejmować bardziej trafne decyzje, dotyczące efektywnego funkcjonowania obiektu handlowego. Dzięki możliwości cyklicznego odczytu danych z liczników i przechowywaniu ich w bazie danych, zarządca otrzymuje na bieżąco pełny obraz zużywanych w budynku mediów - tłumaczy Jakub Hetmaniok, prezes zarządu firmy Rhino.
Wdrożony u połowy ze 150 najemców, system RhinoAMR w wersji bezobsługowej, zapewnia zdalny i automatyczny monitoring poziomu zużycia energii elektrycznej, wody, ciepła i gazu w czasie rzeczywistym. Dane na ten temat system prezentuje w postaci wykresów, tworzy okresowe raport z poziomu zużytych mediów, a w przypadku awarii, informuje odpowiedniego pracownika. Rozwiązanie wyklucza ryzyko błędnych odczytów, co często zdarza się w przypadku ręcznego spisywania liczników. System ułatwia także rozliczanie najemców z kosztów zużytych mediów. Firma Rhino istnieje od 2009 r. i specjalizuje się w projektowaniu, tworzeniu i wdrożeniach nowoczesnych systemów telemetrycznych. Wiodącym produktem spółki jest autorski system RhinoAMR oraz system RhinoWM (Water Metering). --- Źródło: informacja prasowa
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 16 2019 17:51 V14.3.11-2