reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 25 lutego 2009

Panasonic chce wzmocnić swoją pozycję na rynku AGD w Europie

Panasonic chce postawić na energooszczędne zmywarki i lodówki i w ten sposób zdobyć większy udział w europejskim rynku AGD.

Panasonic, który cieszy się ustabilizowaną pozycją na azjatyckich rynkach AGD, liczy na to, iż czuli na punkcie ochrony środowiska europejczycy wybiorą jego energooszczędne produkty i pozwolą zrealizować cel podwojenia sprzedaży w ciągu pięciu lat i osiągnięcia poziomu 836 mln USD. Jak informuje Reuters, Panasonic na rynku europejskim sprzedaje już klimatyzatory, odkurzacze i mikrofale. W marcu planuje wprowadzić zmywarki i lodówki w siedmiu krajach (w tym także w Polsce), a następnie rozszerzyć sieć sprzedaży do 17 krajów do września 2009.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
January 23 2020 16:22 V15.4.2-2