reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 15 lutego 2012

Dostawcy usług internetowych chcą zarobić na sprzedaży TV

Koreański dostawca usług internetowych KT domaga się od producentów telewizorów części zysków, które mają zostać przeznaczone na rozbudowę infrastruktury sieciowej, donosi agencja Reuters.

Nowoczesne telewizory Samsunga, Sony i LG umożliwiają użytkownikom swobodny dostęp do internetu. Według koreańskiego dostawcy usług ISP obciąża to znacznie sieć. - Pragniemy, by producenci urządzeń doceniali wartość tego typu platform i przygotowali model biznesowy, który da nam także dodatkowe zyski związane z wykorzystywaniem naszych sieci. Telewizory z dostępem do internetu są niczym całkowicie załadowane ciężarówki dominujące na internetowej autostradzie, co spowalnia ogólną prędkość - powiedział agencji Reuters przedstawiciel KT. Zdaniem dostawców usług internetowych problem ten będzie się pogłębiał wraz ze wzrostem popytu na telewizory z dostępem do internetu. Samsung, który ma nadzieję wykorzystać swoją dominację na rynku telewizorów z dostępem do internetu, twierdzi, że jest to forma dyskryminacji. „Jest to nielogiczne, by żądać opłat sieciowych od producentów”, dodaje w oświadczeniu.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
August 21 2019 15:49 V14.1.4-1