reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© LG Mława Przemysł elektroniczny | 20 stycznia 2012

Prognozy LG Electronics na rok 2012

Jakie cele wyznaczyło sobie LG Electronics na 2012 r.? Po pierwsze wzrost sprzedaży płaskich telewizorów o 17% r/r, po drugie – wzrost sprzedaży TV LCD o 20% i wreszcie po trzecie – 25% udział w globalnym rynku TV 3D.

LG Electronics poinformowało wczoraj, że jest ukierunkowane na 17% wzrost sprzedaży płaskich telewizorów w tym roku, przy założeniu wzrostu popytu w krajach rozwijających się, który zrównoważy stagnację w Europie. Koncern zakłada, że liczba sprzedanych płaskich telewizorów w 2012 r. sięgnie 35 mln sztuk, wobec 30 mln w roku ubiegłym. Wobec globalnego kryzysu wielcy giganci elektroniczni starają się zaciekawić swoimi produktami klientów prześcigając się w coraz to nowszych technologiach. Na początku tego miesiąca, LG zapowiedziało, że będzie sprzedawać 55-calowy telewizor z wyświetlaczem OLED. Firma będzie także dążyła do zapewnienia 25% udziału w globalnym rynku trójwymiarowej telewizji. Według firmy badawczej NPD DisplaySearch, LG z 19% udziałem w europejskim rynku TV na koniec trzeciego kwartału ubiegłego roku, było daleko w tyle za konkurentem, firmą Samsung Electronics, której udział stanowił 30%. Rywal w swoich prognozach na rok 2012 zaznaczył, że sprzedaż płaskich telewizorów sięgnie 50 mln sztuk, co stanowić ma 16% wzrost w porównaniu z rokiem 2011.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 18 2019 10:52 V14.4.0-2