reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© HP Przemysł elektroniczny | 25 listopada 2011

20-lecie HP w Polsce

Era drukarek jeszcze nie minęła, a HP optymistycznie patrzy w przyszłość. Zarządzający koncernem mają plan i sukcesywnie go realizują.

- Mamy dwa trendy na rynku. Po pierwsze mamy dużo więcej możliwości by w efektywny sposób konsumować treść bez konieczności druku. Z drugiej jednak strony znacznie więcej treści cyfrowych istnieje w otaczającym nas świecie i w związku z tym potrzeby drukowania są dużo większe. Te dwa przeciwstawne trendy się nakładają i koniec-końców rynek druku paradoksalnie rośnie – powiedział w wywiadzie dla Bankier.tv Paweł Polok z HP Polska Firma aktualnie skupia się na oferowaniu wielkim korporacjom outsourcingu druku – co oznacza, że samo HP dba o projektowanie infrastruktury, wdrożenie i utrzymanie w ruchu. Dodatkowo koncern upatruje szansy dalszego rozwoju w integracji swoich urządzeń drukujących z innowacyjnymi smartfonami, które według analityków z wielu branż zdominują rynek elektroniki konsumenckiej, a także w drukowaniu w chmurze.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 18 2019 10:52 V14.4.0-2