reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Manta Przemysł elektroniczny | 30 września 2011

Nowa strategia Manty: dalsze inwestycje w Polsce

Firma Manta Multimedia, polski dostawca sprzętu RTV/AGD/Multimedia poinformował o podziale sprzętu, jaki zostanie zastosowany ze względu na nową politykę firmy. Te z niską ceną trafią do submarek Hawk i Shark.

- Produkty z logo Manta przejdą wiele testów pod kątem funkcjonalności, jakości i nowoczesnych rozwiązań technicznych. W dużym skrócie w ofercie Manta zaczną się pojawiać lepsze produkty, ale nadal w przystępnych cenach. Nowy logotyp symbolizuje przede wszystkim nowoczesność i zaawansowanie technologiczne - powiedział Bogdan Wiciński CEO Manta Multimedia.
Atutem produktów Manty będzie nadal cena i funkcjonalność, jednak będą one wybierane do oferty znacznie staranniej niż dotychczas. Założona w 1998 roku Manta Multimedia to jeden z największych dostawców sprzętu RTV, AGD i multimediów w Polsce. Już w I połowie października firma wprowadzi do sprzedaży pierwsze polskie telewizory 3D LCD oraz LED. Na rok 2012/2013 planowane jest uruchomienie własnego centrum dystrybucji w Polsce. Źródło: Manta
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-2