reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Rutronik Przemysł elektroniczny | 21 września 2011

Cena – kluczowy czynnik przy wyborze konektorów

Najnowszy raport Bishop & Associates 'Customer Survey of the Electronics Distribution Industry' ujawnił, że najważniejszym czynnikiem jaki ma wpływ na wybór dystrybutora konektorów jest cena. Badanie pokazało także inne preferencje, które mają wpływ na ostateczny wybór kupujących.

Badaniem zostało objętych ponad 850 klientów z rynku konektorów, w tym odbiorców, inżynierów, producentów wiązek oraz personel operacyjny i sprzedażowy działający w sektorach OEM i CEM. Każdy główny segment rynku i region geograficzny został objęty szczegółową analizą. W raporcie Bishop & Associates zostali ujęci czołowi dystrybutorzy konektorów na świecie. Jak widzimy w tabeli poniżej najważniejszym kryterium w 2011 jakie było brane pod uwagę przy ich wyborze, była 'cena', za którą opowiedziało się 18,4% respondentów. /Obrazek posiada funkcję ZOOM Przed rokiem stanowiła ona podobny odsetek odpowiedzi, jednak plasowała się za 'dostępnością produktu na rynku', która wygrała ubiegłoroczny ranking i miała poparcie wśród 30,6% głosujących. Skąd zatem taka zmiana? Wynika ona przede wszystkim z różnicy w rozwoju rynku w latach 2010 i 2011. Po kryzysie z lat 2008-2009 dystrybutorzy nie wyrabiali się z realizacją zamówień, a co za tym idzie, to nie cena, a możliwość zdobycia konektorów w ilości potrzebnej na czas stanowiła kluczową sprawę dla klientów w roku 2010. Rok 2011 był i jest znacznie spokojniejszy. Produkty są na rynku, a zatem można wybrać te, które są tańsze. Skoro znamy już główne kryterium wyboru, zobaczmy kto w opinii klientów jest najbardziej konkurencyjny cenowo?
©Bishop & Associates
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-1