reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Dell Przemys艂 elektroniczny | 09 maja 2011

Acer i Dell powalcz膮 o polskich klientów

Rynek smartfon贸w pnie si臋 ostro w g贸r臋. W Polsce kupuje si臋 ich obecnie trzy razy wi臋cej ni偶 przed rokiem. Walk臋 o polskich klient贸w pr贸cz wielkich gigant贸w, jak Nokia, Samsung, Sony Ericsson i Apple, zapowiadaj膮 nowi gracze 鈥 Dell i Acer.
W 2011 r. Polacy kupi膮 ponad 11,6 mln telefon贸w, w tym blisko 5,4 mln smartfon贸w 鈥 wynika z bada艅 domu mediowego Aegis Media, udost臋pnionych 鈥濪GP鈥. Polska staje si臋 coraz atrakcyjniejsza dla producent贸w. Wkr贸tce do czo艂owych dostawc贸w dobij膮 ze swoj膮 najnowsz膮 ofert膮 Dell i Acer, kt贸rzy do tej pory nie produkowali telefon贸w. Firmy licz膮 na to, 偶e ich renoma na rynkach i zaufanie klient贸w prze艂o偶膮 si臋 na zainteresowanie ich produktami. Telefon Della 鈥 Venue Pro 鈥 pojawi艂 si臋 ju偶 w sprzeda偶y w sieciach z elektronik膮. Telefon dzia艂a na systemie operacyjnym Windows Phone 7, ma dotykowy ekran i klawiatur臋 QWERTY, a jego sugerowana cena to 1999 z艂. 鈥 Przysz艂o艣ci膮 bran偶y s膮 smartfony i tablety. Wprowadzanie tych urz膮dze艅 na kolejne rynki, w tym Polski, to element strategii Della 鈥 m贸wi 鈥濪GP鈥 Marcin Babiak, dyrektor generalny ds. rynku konsumenckiego w Dell. Na prze艂omie trzeciego i czwartego kwarta艂u na polski rynek wejdzie z nowymi telefonami tak偶e Acer. Koncern zaoferuje zar贸wno telefony dotykowe, jak i z pe艂n膮 klawiatur膮, przypominaj膮ce BlackBerry. 鈥 Wprowadzimy ca艂膮 lini臋 smartfon贸w, kt贸re zaprezentowali艣my na tegorocznym Mobile World Congress w Barcelonie 鈥 m贸wi Juliusz Niemotko, szef Acer Polska. 殴r贸d艂o: Dziennik Gazeta Prawna
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 21 2019 14:28 V12.2.5-1