reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Dell Przemysł elektroniczny | 09 maja 2011

Acer i Dell powalczą o polskich klientów

Rynek smartfonów pnie się ostro w górę. W Polsce kupuje się ich obecnie trzy razy więcej niż przed rokiem. Walkę o polskich klientów prócz wielkich gigantów, jak Nokia, Samsung, Sony Ericsson i Apple, zapowiadają nowi gracze – Dell i Acer.
W 2011 r. Polacy kupią ponad 11,6 mln telefonów, w tym blisko 5,4 mln smartfonów – wynika z badań domu mediowego Aegis Media, udostępnionych „DGP”. Polska staje się coraz atrakcyjniejsza dla producentów. Wkrótce do czołowych dostawców dobiją ze swoją najnowszą ofertą Dell i Acer, którzy do tej pory nie produkowali telefonów. Firmy liczą na to, że ich renoma na rynkach i zaufanie klientów przełożą się na zainteresowanie ich produktami.

Telefon Della – Venue Pro – pojawił się już w sprzedaży w sieciach z elektroniką. Telefon działa na systemie operacyjnym Windows Phone 7, ma dotykowy ekran i klawiaturę QWERTY, a jego sugerowana cena to 1999 zł.

Przyszłością branży są smartfony i tablety. Wprowadzanie tych urządzeń na kolejne rynki, w tym Polski, to element strategii Della – mówi „DGP” Marcin Babiak, dyrektor generalny ds. rynku konsumenckiego w Dell.

Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału na polski rynek wejdzie z nowymi telefonami także Acer. Koncern zaoferuje zarówno telefony dotykowe, jak i z pełną klawiaturą, przypominające BlackBerry.

Wprowadzimy całą linię smartfonów, które zaprezentowaliśmy na tegorocznym Mobile World Congress w Barcelonie – mówi Juliusz Niemotko, szef Acer Polska.

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
Załaduj więcej newsów
June 15 2018 00:12 V9.6.1-1