reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Samsung Przemys艂 elektroniczny | 03 marca 2011

Zapowiedzi Samsunga na rok 2011

Samsung Electronics, podczas spotkania Samsung European Forum w聽 Budapeszcie, przedstawi艂 strategi臋 rozwoju na rynku europejskim w 2011 roku oraz portfolio swoich nowych produkt贸w.
W ubieg艂ym roku Samsung osi膮gn膮艂 najwy偶szy w swojej historii przych贸d 135,8 mld USD oraz zysk na poziomie 15,2 mld USD. Firma zajmuje ju偶 pierwsze miejsce na europejskim rynku telewizor贸w, monitor贸w LCD, odtwarzaczy Blu-Ray, system贸w kina domowego i lod贸wek, za艣 w聽2011 r. planuje zwi臋kszenie swoich rynkowych udzia艂贸w w segmencie telefon贸w kom贸rkowych, drukarek i netbook贸w. 聽 - Nasza europejska strategia zak艂ada dwa podstawowe cele: utrzymanie naszej silnej pozycji na rynku oraz rozpoznanie nowych mo偶liwo艣ci biznesowych 鈥 powiedzia艂 Seok-pil Kim, Prezes Samsung Electronics Europe 鈥 W tym roku naszym celem jest osi膮gni臋cie pozycji lidera rynku we wszystkich kategoriach produktowych i mamy zamiar pozycjonowa膰 mark臋 w segmencie ultrapremium, a finalnie sta膰 si臋 preferowan膮 mark膮 w艣r贸d konsument贸w i firm w Europie. Na swojej stronie Samsung prezentuje nowo艣ci jakie zostan膮 wprowadzone na rynek w roku 2011.
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 15 2019 09:57 V12.1.1-2