reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 28 grudnia 2010

Trendy na rynku LCD TV

Z jednej strony, producenci LCD TV wprowadzają do swoich wyrobów zaawansowane funkcje, takie jak 3D, 480 Hz, ultra cienkie formy czy bezpośrednie podświetlenie LED. Z drugiej strony, przygotowują zubożone wersje, dostosowane do wymagań rozwijających się rynków.

Wraz ze zbliżaniem się poziomu produkcji do 200 milionów sztuk rocznie, rynek staje się coraz bardziej dojrzały. Analitycy DisplaySearch wskazują na dwie główne tendencje. Po pierwsze, prowadza się coraz bardziej zaawansowane funkcje, aby stymulować popyt na rynku wymiany odbiorników TV. Jednocześnie, przygotowuje się niskokosztowe wersje, dostosowane go preferencji rynków wschodzących. Według raportu DisplaySearch Quarterly Large-Area TFT LCD Product Roadmap Report, producenci paneli przygotowują wersje swoich wyrobów, dostosowane do wymagań takich rynków jak Indie, Brazylia, Chiny czy Rosja, charakteryzujące się gorszymi parametrami niż modele skierowane na rynki rozwinięte. Jasność modeli na rynki wschodzące to 350-400 wobec standardowych 450-500, nasycenie kolorem to 65-68%, wobec 72-75% w modelach kierowanych na dojrzałe rynki. Rysunek 1: Trendy rozwojowe LCD TV Źródło: DisplaySearch Quarterly Large-Area TFT LCD Product Roadmap Report
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-1