reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 16 grudnia 2010

Sprzedaż telefonów myPhone 50% w górę

Globalna sprzedaż telefonów myPhone w 2011 r. powinna wzrosnąć o co najmniej 50%, wynika z wczorajszych wypowiedzi wiceprezesa TelForceOne Wiesława Żywickiego. Do grupy TelForceOne należy spółka myPhone, która produkuje telefony pod marką własną.

TelForceOne poinformowało, że w okresie I-III kw. sprzedała 120 tys. myPhonów, czyli więcej niż w całym 2009 r., kiedy wynik wyniósł 113 tys. Przedstawiciele spółki podkreślają, że najlepszy pod względem sprzedaży jest dla niej IV kw. W ostatnim kwartale zeszłego roku myPhone zrealizował w tym okresie ok. 33% swojej sprzedaży. Spółka sprzedaje swoje telefony w Polsce oraz innych krajach Europy, a w przyszłym roku może wejść na pierwszy rynek pozaeuropejski. W Polsce myPhony sprzedawane są głównie na rynku otwartym, który stanowi ok. 15% całości. Telefony znajdują się także w ofercie polskich, estońskich i słoweńskich operatorów. Wiceprezes Żywicki poinformował, że spółka prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące wprowadzenia telefonów myPhone do oferty kolejnych operatorów. Jego zdaniem umowa z dużym polskim operatorem oznaczałaby skokowy wzrost sprzedaży. Źródło: Internet Securities Businesswire
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-1