reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
@ Samsung Przemysł elektroniczny | 08 grudnia 2010

Samsung chce zdominować polski rynek

Samsung, którym w Polsce kieruje Kyung Sik Choi, chce być liderem na polskim rynku komórek, PC i lodówek. Rozbudowuje fabryki, zatrudnia specjalistów i zapowiada dwucyfrowy wzrost przychodów.

Rok 2010 był rokiem rozwoju Samsunga na rynku polskim. Koreański koncern największy nacisk kładł na sfinalizowanie zakupu fabryki lodówek i pralek od Amiki. Już w kwietniu zapowiadano trzykrotne zwiększenie produkcji we Wronkach i produkcję na poziomie 1.5 mln sztuk pralek i lodówek. — Wydaliśmy 76 mln USD i zainwestujemy drugie tyle. Ten proces właśnie trwa. Dokupiliśmy nieruchomości i zwiększamy moce wytwórcze. W końcu I kw. 2011 r. fabryki we Wronkach będą produkować dwukrotnie więcej sprzętu niż w momencie przejęcia — powiedział w "Pulsie Biznesu" Kyung Sik Choi, prezes Samsung Electronics Polska. Przed zmianą właściciela zakłady we Wronkach zatrudniały 650 osób. 'Teraz pracowników jest 1500, a w przyszłym roku ma dojść kolejnych 300 osób. Wszystko po to, by Samsung wysunął się na pozycję lidera rynku europejskiego'. Źródło: Puls Biznesu
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
October 11 2019 15:09 V14.5.0-1