reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 22 listopada 2010

Program rozwoju Elzabu na lata 2011-2013

W najnowszym komunikacie ELZAB, firma z 40-letnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji urządzeń elektronicznych określił swoje nowe cele finansowe i ofertę produktową na najbliższe trzy lata.

Cele programu rozwoju Grupy ELZAB na lata 2011 – 2013: - trwałe zwiększenie przychodów ze sprzedaży do 80 – 85 mln zł, - zwiększenie rentowności netto do 9% – 11%. - wielkość dodatkowej sprzedaży na poziomie 17 –19 mln zł - wprowadzenie 8 -12 produktów z kopią elektroniczną paragonu do końca 2010 - rozszerzenie oferty urządzeń niefiskalnych - zacieśnienie współpracy z wiodącym dystrybutorem urządzeń AI (wzajemna dystrybucja, możliwe zaangażowanie kapitałowe), - przygotowanie oferty kas specjalistycznych dla segmentu taksówek - rozszerzenie oferty o usługi najmu terminali płatniczych, komputery, wagi i oprogramowanie, - wprowadzenie do oferty komplementarnego software’u - wprowadzenie nowych rodzajów produktów monitorowania płatności za media Zwiększenie efektywności działania: - 30% wzrost sprzedaży przy jednoczesnym 1% wzroście kosztów stałych, - konsolidacja wybranych spółek zależnych, - zwiększenie liczby oddziałów - pełne wdrożenie SAP w Q4’2010, CRM w 2011 Rozszerzenie oferty produktowej: - zakładany wzrost sprzedaży urządzeń fiskalnych = 4% p.a. - zakładany wzrost sprzedaży wag i urządzeń AI = 7% p.a. - zakładany wzrost sprzedaży innych urządzeń i usług = 21 % p.a. - wielkości sprzedaży software’u i usług wdrożeniowych w 2013 = 5 mln zł
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 17 2019 21:26 V13.3.21-1