reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
@ Nokia Przemysł elektroniczny | 28 października 2010

Greenpeace ocenia producentów elektroniki

Podczas gdy niektórzy najwięksi producenci elektroniki nie dotrzymują zobowiązań wobec Greenpeace i ochrony środowiska, inni stają się innowacyjni i zyskują na wycofaniu toksycznych związków chemicznych z produkcji, zwiększeniu wydajności energetycznej oraz ułatwieniu konsumentom recyklingu starych produktów.

Najnowsze wydanie Przewodnika Greenpeace ujawnia przepaść między przedsiębiorstwami, które dotrzymują obietnice i dbają o środowisko, a tymi które nie. Philips zaprezentował pierwszy TV wolny od polichlorku winylu (PCW) i bromowanych środków zmniejszających palność (BFR). Toshiba jako druga firma po Microsofcie otrzymała punkty karne, za niedotrzymanie obietnic i używanie w produkcji toksycznych substancji. Kilka innych przedsiębiorstw w dalszym ciągu boryka się z punktami karnymi za niedotrzymanie zobowiązań, w tym LG, Samsung, Dell i Lenovo. Apple straciło swoją dobrą pozycję na liście Greenpeace, nie dlatego, że straciło punkty, ale ponieważ kilka innych firm prześcignęło amerykański koncern. LGE i Toshiba, które były liderami na liście, teraz zajmują odpowiednio 14 i 16 miejsce, pokazując, że w sektorze elektronicznym, żeby utrzymać dobrą pozycję trzeba wprowadzać zmiany i działać. Firmy najwyżej ocenione przez Greenpeace to Nokia i Sony Ericsson.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
Artykuły, które mogą Cię zainteresować
May 21 2019 21:58 V13.3.9-2