reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Funai Nowa Sól Przemysł elektroniczny | 21 października 2010

Funai współpracuje z największymi detalistami w Europie

W niedawno opublikowanym raporcie rocznym Funai 2010 (rok obrachunkowy kończy się w przypadku Funai 31 marca), firma ukazuje swoja strategię na rynku USA i Europy.

Rok obrotowy, kończący się 31 marca 2010, należał dla Funai do udanych. Firma zwiększyła przychody o około 4%, do poziomu 3.384 mln USD. Zysk operacyjny wyniósł 119 mln USD, natomiast zysk netto 11 mln USD (rok 2009 zakończył się stratą netto). W Ameryce Północnej firma produkuje pod czterema markami SYLVANIA, Emerson, PHILIPS oraz MAGNAVOX. W Europie Funai postawił natomiast na współpracę z największymi sieciami detalicznymi, francuskim Carrefour (nr 1 w Europie) oraz niemieckim Metro AG.
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
September 16 2019 08:37 V14.3.11-2