Supreme Global przekształca się w Eco Run
Grupa Supreme Global, znana z działalności w sektorze odnawialnych źródeł energii (OZE), ogłosiła przekształcenie się w spółkę akcyjną pod nazwą Eco Run S.A. Nowa marka ma aspiracje by stać się liderem krajowego rynku zielonej energii. Długofalowe plany Eco Run obejmują także debiut na warszawskiej giełdzie w latach 2025-2026.
Nową grupą energetyczną kieruje Mateusz Wróbel, dotychczasowy prezes Supreme Global i Supreme Energy, która w 2023 roku osiągnęła przychody na poziomie 35 mln zł. Wróbel ma wieloletnie doświadczenie w rozwijaniu firm handlowych i tworzeniu skutecznych zespołów sprzedażowych. W zarządzie towarzyszy mu Jan Zając, specjalista w budowie efektywnych struktur sprzedaży. Razem wdrażają model biznesowy 360 stopni, który obejmuje wszystkie procesy, od sprzedaży po serwis i montaż, realizowane wewnątrz holdingu.
“Sukcesy związane z dynamicznym rozwojem prężnie działającej spółki Supreme Energy skłoniły nas do podniesienia poprzeczki. Stawiamy przed sobą ambitne cele - wypracowanie 100 mln zł obrotu za 2025 r., a następnie dalsze zwiększanie wyników finansowych i upublicznienie spółki na warszawskiej giełdzie. Aby je zrealizować, przekształciliśmy holding w spółkę akcyjną o lekkiej strukturze, dzięki której możemy szybko i elastycznie reagować na zmieniającą się sytuację na rynku OZE” – powiedział Mateusz Wróbel, Prezes Eco Run.
Unikalnym elementem strategii Eco Run jest outsourcing systemu dostaw. Dzięki współpracy z zewnętrznymi partnerami spółka unika problemów związanych z magazynowaniem nadmiernych zapasów, co często dotyka firmy z branży OZE. Lekka struktura organizacyjna zwiększa elastyczność i konkurencyjność przedsiębiorstwa, zwłaszcza w kontekście zmieniających się przepisów i potrzeb klientów.
“Siłą Eco Run jest atrakcyjna oferta złożona z niedostępnych dotąd na polskim rynku produktów i usług. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem rewolucyjnych paneli fotowoltaicznych z rolki – Apollo. Ze względu na lekką konstrukcję montujemy je już na dachach, na których instalacja tradycyjnych paneli PV nie byłaby możliwa. W Polsce takich dachów jest aż 27%, co stwarza obiecujące perspektywy związane z rozwojem sprzedaży. We współpracy z partnerami wprowadziliśmy także innowacyjne rozwiązania hybrydowe, które łączą wykorzystanie wirtualnych magazynów energii z opcją bilansowania, oferując klientom najniższe ceny energii na rynku. Nasza oferta podnosi konkurencji poprzeczkę i może wprowadzić rewolucję cenową na polskim rynku energii elektrycznej” – podsumowuje Jan Zając, Członek Zarządu i założyciel spółki.