reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© VASCO
Przemysł elektroniczny |

Polska technologia podbija chiński rynek

Vasco Electronics, polski producent tłumaczy elektronicznych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wkroczył na chiński rynek. Dotychczas firma zdobyła uznanie w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Jednak ekspansja w Państwie Środka stanowi szczególne osiągnięcie – w kraju, gdzie konkurencja technologiczna jest wyjątkowo zażarta.

Polskie innowacje technologiczne, szczególnie w sektorze elektroniki użytkowej, rzadko goszczą w Chinach. Dlatego wejście Vasco na ten niezwykle trudny rynek, ma znaczenie szczególne. Polski przedsiębiorca udowadnia, że jest w stanie stawić czoła trudnościom i skutecznie konkurować na arenie międzynarodowej, przełamując bariery handlowe i kulturowe.

"Zwykle to Chiny są źródłem eksportu do innych krajów, szczególnie w dziedzinie elektroniki użytkowej. Jako Vasco Electronics postanowiliśmy przełamać ten stereotyp, dostarczając nasze zaawansowane technologicznie tłumacze na chiński rynek. Jestem przekonany, że nasza oferta spotka się tam z ogromnym zainteresowaniem konsumentów" – powiedział Maciej Góralski, założyciel i CEO Vasco Electronics.

Firma z siedzibą w Krakowie założyła w Chinach spółkę Vasco China, a jej pierwsze biuro otwarto w Shenzhen – jednym z kluczowych ośrodków technologicznych kraju. Obecność w tym mieście, które jest nie tylko technologicznym sercem Chin, lecz także jednym z najbardziej dynamicznych ośrodków gospodarczych, ma ułatwić Vasco nawiązanie strategicznych kontaktów oraz adaptację do specyfiki lokalnego rynku.

“Wejście na rynek chiński to kolejny milowy krok w realizowaniu globalnej strategii Vasco. Zdajemy sobie jednocześnie sprawę z wyzwań, przed którymi stoimy, a które związane są m.in. z formalnymi obostrzeniami dotyczącymi importu. Widzimy jednak w Chinach ogromny potencjał do wzrostu, zarówno w sektorze turystycznym, jak i wśród profesjonalistów, którzy coraz częściej sięgają po narzędzia ułatwiające międzynarodową współpracę. Projektując nasze urządzenia, stawiamy na innowacyjność i niezawodność. Jesteśmy pewni, że zainteresujemy klientów, którzy oczekują od tłumaczy Vasco nie tylko najnowszej technologii, ale także precyzyjnego rozwiązania problemów komunikacyjnych oraz skutecznego wsparcia użytkownika” – powiedział Radosław Studnicki Chief Operating Officer w Vasco Electronics.

W pierwszej fazie Vasco Electronics będzie sprzedawać swoje produkty w trzech największych chińskich sieciach sklepów Smart Time Technology, zlokalizowanych na lotniskach w Pekinie, Shenzhen i Guangzhou. Lotniska te obsługują ogromny ruch turystyczny, a dostępność urządzeń tłumaczeniowych Vasco ma odpowiedzieć na potrzeby chińskich turystów, którzy są światowymi liderami pod względem wydatków na podróże zagraniczne. Światowa Organizacja Turystyki podaje, że Chińczycy przeznaczyli na wyjazdy w 2023 roku aż 196,5 miliarda dolarów, co pokazuje, jak znaczący jest to segment rynku.

"Chińscy klienci doceniają naszą europejską jakość oraz precyzję w tłumaczeniu języków. Chiny są dla nas niezwykle ważnym rynkiem, dlatego już teraz, wspólnie z chińskimi Partnerami, pracujemy nad rozwojem nowych kanałów dystrybucji naszych urządzeń, w tym nad ich dostępnością w kolejnych kluczowych punktach sprzedaży w kraju" – zakończył Radosław Studnicki.

Vasco Electronics nie zamierza poprzestać na sukcesach w Europie, Ameryce i Azji – firma zapowiada dalszy rozwój w innych regionach świata. Ekspansja w Chinach to jedynie element większej strategii, w której firma planuje dotrzeć do nowych grup odbiorców i rozwijać swoje technologie tłumaczeniowe, odpowiadając na potrzeby rynku globalnego.
 


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
© 2024 Evertiq AB November 20 2024 12:51 V23.2.3-2