reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Comarch
Biznes |

Comarch z kontraktem w Indonezji

We wtorek, 19 marca, indonezyjska firma PT Media Telekomunikasi Mandiri (MTM) podpisała umowę na wykorzystanie platformy Comarch Field Service Management. Jak podaje polski gigant, wybrane przez Indonezyjczyków rozwiązanie w chmurze usprawnia działania serwisowe w terenie oraz umożliwi efektywniejsze świadczenie usług dla kluczowych firm telekomunikacyjnych w Indonezji.

Z komunikatu prasowego dowiadujemy się, że MTM obsługuje infrastrukturę telekomunikacyjną głównych dostawców usług telekomunikacyjnych w całej Indonezji. Firma zatrudnia setki techników, którzy zarządzają ponad 300 000 łączy sieciowych oraz tysiącami urządzeń.

Comarch podkreśla, że MTM stanęło w obliczu szybko rozrastającej się infrastruktury i bazy klientów, przez dotychczasowe rozwiązania do zarządzania usługami w terenie stosowane przez firmę MTM okazały się niewystarczające - nie zapewniały pożądanego poziomu wsparcia i kontroli. Indonezyjska firma postanowiła więc znaleźć wyspecjalizowaną platformę do zarządzania usługami terenowymi, która sprostałaby wyzwaniom specyficznym dla branży telekomunikacyjnej.

Wybór padł na rozwiązanie polskiej spółki — Comarch FSM, czyli oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi przystosowane do wymagań branży telekomunikacyjnej. Platforma ta, jak podkreśla Comarch, zawiera funkcje umożliwiające głęboką automatyzację składania zamówień, planowania zadań, przydzielania techników, optymalizacji tras, alokacji sprzętu i zarządzania raportami.

„Ta współpraca to ogromny krok w kierunku dalszego rozwoju naszych usług, aby dostarczać klientom rozwiązania na najwyższym możliwym poziomie. Niezawodne produkty do zarządzania usługami w terenie, dedykowane naszej branży, otwierają nowe możliwości ekspansji. Zaawansowana automatyzacja i uproszczenie procedur które zapewnia Comarch FSM wspomagają nasze strategiczne podejście do sposobu, w jaki współpracujemy z naszymi klientami” – podkreśla Nurul Kowim, dyrektor generalny MTM, w komunikacie prasowym.

Comarch dodaje w komunikacie, że jej aplikacja mobilna umożliwia zdalny dostęp do systemu, dostarcza technikom powiadomienia w czasie rzeczywistym i daje możliwość komunikacji, co przekłada się na znacznie szybsze rozwiązywanie problemów. System nadzoruje również całą sieć, w tym proces zarządzania zasobami.

„Nasza innowacyjna oferta została doceniona przez azjatyckie przedsiębiorstwa. Umacniamy naszą pozycję dzięki dostosowanemu portfolio produktów dla klientów z branży telekomunikacyjnej, które wspiera ich rozwój, innowacje i procesy operacyjne. Wdrożenie Comarch Field Service Management udowadnia, że nasze produkty można łatwo dostosować do potrzeb lokalnego rynku” – mówi Paweł Workiewicz, dyrektor działu rozwoju sprzedaży w regionach APAC & MEA w Comarch, w komunikacie prasowym.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 26 2024 09:38 V22.4.33-2