reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Scanfil
Przemysł elektroniczny |

Scanfil aktualizuje strategię i cele finansowe

Scanfil, dostawca usług EMS, wprowadza nową strategię "Nastawieni na wzrost", w ramach której firma zamierza rozszerzyć swoją pozycję rynkową i możliwości.

"W 2023 roku osiągniemy rekordowo wysokie obroty i zyski. Mamy solidną bazę klientów z dużym potencjałem wzrostu, zwłaszcza w sektorach Energy & Cleantech oraz Medtech & Life Science" – mówi w komunikacie prasowym Christophe Sut, dyrektor generalny w firmie Scanfil. "Mamy pozytywne długoterminowe perspektywy dla firmy i dążymy do napędzania naszego wzrostu".

W ciągu ostatnich trzech lat Scanfil dążył do wzrostu organicznego. Teraz firma zmienia swoją strategię, starając się zrównoważyć wzrost organiczny i nieorganiczny. Firma twierdzi, że idealnie byłoby, gdyby potencjalne cele przejęć uzupełniały bazę klientów i sieć fabryk w Azji (ale poza Chinami), Ameryce Północnej i Europie Środkowo-Wschodniej.

Firma twierdzi również, że dalej będzie napędzać wzrost organiczny i przyspieszy go, przechodząc do trzech segmentów biznesowych – Industrial, Energy & Cleantech oraz Medtech & Life Science.

Industrial powstał z połączenia poprzednich trzech segmentów: Advance Consumer Applications, Automation & Safety oraz Communications. Każdy z nowych segmentów posiada dedykowane zespoły sprzedażowe, których zadaniem jest napędzanie wzrostu i rentowności.

"Podział na segmenty doprecyzowuje poszczególne role i przyczynia się do dalszego wzrostu sprzedaży we wszystkich segmentach działalności. Aby napędzać sprzedaż w poszczególnych fabrykach, pozostajemy przy lokalnych sprzedawcach" – wyjaśnia CEO w komunikacie prasowym. 

Christophe Sut twierdzi też, że firma może skuteczniej napędzać sprzedaż poprzez jej reorganizację, a także motywowanie jej za pośrednictwem określonych grup klientów.

Dzięki tym zmianom Scanfil dąży do wzrostu obrotów średnio o 10% rocznie w całym cyklu biznesowym oraz marży zysku operacyjnego na poziomie 7-8%.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama