reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Comarch
Biznes |

Comarch łączy siły z ukraińskim operatorem telekomunikacyjnym

Comarch, globalna firma informatyczna z siedzibą w Polsce, podpisała umowę z Kyivstar, aby pomóc największemu ukraińskiemu operatorowi telekomunikacyjnemu usprawnić działania serwisowe w terenie.

Comarch podaje na swoim portalu internetowym informację, że obsługujący 24,3 miliona abonentów sieci komórkowej i kolejne 1,1 miliona klientów korzystających z usług internetowych Kyivstar podpisał umowę z polską firmą w świetle konieczności modernizacji oraz ulepszenia procesów usług świadczonych w terenie. Firma odpowiada za zapewnianie sprawnego działania, utrzymanie, a także prewencyjną konserwację sprzętu obsługującego 1,1 miliona gospodarstw i ponad 32 tysiące obiektów w sieci RAN w Ukrainie. Skala przedsięwzięcia wymusiła zrezygnowanie z dotychczasowych procedur serwisowych w terenie, aby skutecznie osiągnąć wyznaczone cele. Dzięki wdrożeniu produktu Comarch Field Service Management Kyivstar będzie mogła wdrożyć sprawniejsze, zautomatyzowane procesy, co ułatwi konserwację infrastruktury oraz planowanie tras dla techników. Jednocześnie możliwe będzie śledzenie zadań w czasie rzeczywistym przy równoczesnym gromadzeniu danych niezbędnych do terminowej i precyzyjnej analizy prowadzonych działań.

Ukraińska firma zaufała polskim ekspertom w dziedzinie IT i telekomunikacji w zakresie pomocy w utrzymaniu takich usług jak 4G, big data, rozwiązań chmurowych, cyberbezpieczeństwa, telewizji cyfrowej oraz wielu innych.

Tymoteusz Wrona, dyrektor działu konsultingu w sektorze telekomunikacji w Comarch, powiedział, że podpisanie umowy na początku tego roku poprzedziły dwa lata rozmów. 

„Uważnie i aktywnie słuchaliśmy Kyivstar, upewniając się, że dobrze rozumiemy ich wymagania, zanim przedstawiliśmy ofertę zarządzania usługami w terenie przy użyciu Comarch FSM. W ten sposób byliśmy w stanie możliwie najlepiej wyjść naprzeciw potrzebom biznesowym naszego ukraińskiego sąsiada i pomóc mu w osiągnięciu jego celów” – podkreśla Tymoteusz Wrona, dyrektor działu konsultingu w sektorze telekomunikacji w Comarch.

„Opowiadamy za świadczenie obszernego portfolio usług telekomunikacyjnych oraz IT dla ponad 24 milionów abonentów. Przez 25 lat było to naszym najważniejszym priorytetem, lecz jako firma odpowiedzialna społecznie dostrzegamy, jak dalece istotniejsze stało się to zadanie w obliczu wojny. Comarch poprowadzi nas przez proces usprawniania oraz automatyzacji naszych ekspansywnych, szeroko zakrojonych geograficznie działań związanych z zarządzaniem usługami w terenie, jednocześnie dostarczając produkt zaprojektowany, by sprostać wyzwaniom stojącym przed Kyivstar w tej dziedzinie” – zaznacza Vitaliy Gubenko, dyrektor działu wsparcia operacyjnego w Kyivstar.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama