reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Columbus Energy
Przemysł elektroniczny |

Polska spółka rozszerza ekspansję

Columbus Energy S.A., który w połowie czerwca 2022 roku wszedł na rynek Republiki Czeskiej, ogłosił właśnie wejście ze swoją ofertą na Ukrainę.

Columbus Energy S.A. podało dziś w aktualnościach, że 14 kwietnia podpisało umowę typu joint-venture, na mocy której za pośrednictwem utworzonej na Ukrainie spółki, będzie wraz z ukraińskim partnerem, będzie projektował, dostarczał i montował produkty ze swojej oferty, czyli fotowoltaikę, pompy ciepła i magazyny energii

CE będzie miało 60% udziałów w ukraińskiej spółce, prowadzonej pod marką Columbus. Ukraińska spółka będzie wykorzystywała firmowe produkty, zasoby technologiczne, sprzedażowe i marketingowe.

„Ukraina to kolejny, po Republice Czeskiej rynek zagraniczny, gdzie chcemy wykorzystać nasz sprawdzony model sprzedażowy i wieloletnie doświadczenie. Mamy świadomość, że jest to rynek wymagający, ale równocześnie bardzo perspektywiczny. Obecnie tamtejsza energetyka jest zależna od paliw kopalnych i atomu. Odbudowa niezależności energetycznej jest dla Ukrainy priorytetem, co oznacza, że popyt na rozwiązania OZE przez najbliższe lata będzie tam olbrzymi. Nawet teraz, podczas wojny, jest spory popyt w regionach południowo-zachodnich na niezależność energetyczną” – mówił Dawid Zieliński, prezes Columbus Energy S.A.

Jak wspomniano, Columbus Energy rozpoczęło działalność w Czechach w czerwcu zeszłego roku, a w sierpniu oficjalnie ruszyło ze sprzedażą. Na początku w sprzedaży była jedynie fotowoltaika z magazynami energii, jednak teraz oferta została poszerzona również o pompy ciepła i produkty dla segmentu B2B.

„W Ukrainie będzie wiele przetargów, międzynarodowych zleceń, związanych z odbudową po wojnie. Jako członek United Nations Global Connect przyglądamy się temu, jak świat przygotowuje się na czas “po wojnie”. Chcemy być pierwsi i działać tak jak w Czechach, gdzie w niecałe pół roku udało nam się zaimplementować powtarzalny i skalowalny model biznesowy. Według wstępnych szacunków, w Czechach do końca marca br. zamontowaliśmy powyżej 300 instalacji i osiągnęliśmy ok. 30 mln zł przychodów, jednak szczegółowe dane zaprezentujemy w raporcie kwartalnym. Jak będzie w Ukrainie? Wszystko przed nami” – mówił dalej Dawid Zieliński.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
May 14 2024 07:33 V22.4.46-2
reklama
reklama