reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Samsung Display
Przemysł elektroniczny |

Wyświetlacze Samsunga w Ferrari nowej generacji

Samsung Display podpisał protokół ustaleń (MOU) z Ferrari w celu opracowania rozwiązań w zakresie wyświetlaczy, które zostaną wdrożone w samochodach Ferrari nowej generacji.

Samsung Display podaje w komunikacie prasowym, że opracuje "innowacyjne rozwiązanie wyświetlaczy samochodowych odpowiednie dla luksusowej marki supersamochodów" w technologii OLED, aby wesprzeć cyfrową transformację Ferrari.

"Bazując na naszym szerokim doświadczeniu w technologii OLED, jesteśmy przygotowani do wprowadzenia najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie wyświetlaczy, które spełnią standardy Ferrari" – mówił w komunikacie prasowym JS Choi, prezes i dyrektor generalny Samsung Display. "Jesteśmy pewni, że nasza współpraca z Ferrari będzie ekscytującą okazją do wykorzystania naszych atutów w zakresie supersamochodów i umocni naszą pozycję na rynku motoryzacyjnych OLED, umożliwiając nam osiąganie coraz to nowych szczytów".

W ciągu ostatniej dekady Samsung Display przewodził transformacji technologii na rynku smartfonów z LCD na OLED. Obecnie firma aktywnie celuje w rynek wyświetlaczy samochodowych, który postrzega jako ważną platformę technologiczną i biznesową.

"Dzięki temu strategicznemu partnerstwu z Samsung Display w zakresie dedykowanego rozwoju rozwiązań wyświetlaczy w technologii OLED na zamówienie, zrobimy znaczący krok naprzód w cyfrowym środowisku naszych modeli nowej generacji" – dodał Benedetto Vigna, dyrektor generalny Ferrari, w komunikacie prasowym.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-2
reklama
reklama