reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Elhurt
Biznes |

Menagerowie Elhurt EMS tylko dla Evertiq

Niedawno Evertiq rozmawiał z Ireneuszem Pestą, Dyrektorem Handlowym w Elhurt EMS, prosząc o podsumowanie minionego roku, a także pytając jak zapatruje się na 2023 rok. Teraz, z następnymi pytaniami udaliśmy się do kolejnych przedstawicieli Elhurtu - Pauliny Sadowskiej, DACH Area Department Managera, a także Piotra Kramarza, Nordic Area Department Managera.

Ewelina Bednarz, Evertiq: Zacznijmy pozytywnie. Proszę powiedzieć, co dobrego przyniesie nam 2023 rok? 

Paulina Sadowska, DACH Area Department Manager: Rok 2022 charakteryzował się dużą zmiennością, wieloma problemami i mnóstwem emocji. W tym roku oczekujemy mimo wszystko stabilizacji, jeśli chodzi o dostępność elementów, co powinno pozytywnie wpłynąć na działy R&D, które będą mogły więcej uwagi poświęcić nowym wyrobom. Walka z brakami na rynku nie będzie pochłaniać aż tyle czasu. W związku z powyższym spodziewamy się większego zainteresowania naszą ofertą, a co za tym idzie – większą ilością pracy. Są spore szanse na kontakty z nowymi dla nas Klientami, chcącymi zmienić coś w swoim łańcuchu dostaw.

Piotr Kramarz, Nordic Area Department Manager: Myślę, że w 2023 roku będziemy świadkami pogłębionego zainteresowania przeniesieniem przez klientów produkcji z Azji do Europy, czyli umocnienia trendu zauważalnego w poprzednich latach. Co nie mniej istotne – będzie to też rok, w którym kontynuujemy naszą strategię rozwoju poprzez m.in. inwestowanie w infrastrukturę – planujemy pozyskiwać około 30% potrzebnej energii ze źródeł odnawialnych. Jest to kolejna inwestycja w ostatnich latach, która potwierdza naszą dbałość o środowisko.

EB: Jakie są według Państwa największe wyzwania, przed którymi obecnie stoi Elhurt EMS? 

Paulina Sadowska: Podążając za planami zintensyfikowania pracy z dużymi klientami i wspomnianego ożywienia na rynku, priorytetem działu niemieckojęzycznego będzie powiększenie naszego zespołu o osoby, które zrozumieją dynamikę potrzeb naszych Klientów, w odniesieniu do aktualnej sytuacji geopolitycznej. Wysoki poziom obsługi klientów to jedna z wielu wartości, na którą kładziemy duży nacisk.

Piotr Kramarz: Ten rok zweryfikuje dotychczasowy entuzjazm w niektórych sektorach rynku, w których zauważalne są symptomy spowolnienia. Jako że cenimy sobie otwartą komunikację z naszymi klientami, to prowadzimy z nimi rozmowy, aby ponownie ocenić planowane przez nich zapotrzebowanie na 2023 r. W ujęciu globalnym te ochłodzenie niektórych gałęzi biznesu przynajmniej częściowo przełoży się na długo oczekiwaną poprawę dostępności komponentów.

EB: Dlaczego warto postawić na współpracę z Elhurt EMS w tym roku?

Paulina Sadowska: Inwestowanie w procesy, infrastrukturę oraz naszych pracowników, potwierdza, że jesteśmy grupą profesjonalistów wciąż otwartych na nowości i rozwój. Nie boimy się nieszablonowych zleceń. Do każdego z nich podejdziemy indywidualnie, a niesamowicie wysoko za jeden celów obierzemy udaną komunikację z Klientem. Naszym priorytetem są partnerskie relacje.

Piotr Kramarz: Stoimy przed kluczowym czasem dla branży EMS w Europie, gdzie lokalna produkcja z uwagi na stale rosnącą świadomość środowiskową oraz dynamikę sytuacji geopolitycznej nabiera większego znaczenia niż kiedykolwiek wcześniej. Europejski rynek EMS staje zatem przed szeregiem wyzwań, a wybór odpowiedniego partnera przez klienta jest kluczowy dla powodzenia działań. Jako organizacja będąca w stałej fazie wzrostu jesteśmy przygotowani na dalszy, jeszcze bardziej dynamiczny wzrost. Naszym nordyckim klientom zapewniamy dedykowany dział obsługi, co w połączeniu z płaską strukturą organizacyjną daje nam przewagę szybkiego podejmowania decyzji i reagowania na zmienność rynku, a to obecnie nieoceniony atut. Wspomniane przez Paulinę inwestycje to dowód na to, że zależy nam na ciągłym rozwoju. W krótkim czasie zrealizowaliśmy 13 projektów w obszarze produkcyjnym, zarządzanych według zasad Lean, kolejnych 6 jest w toku i z pewnością na tym nie poprzestaniemy. 


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-2
reklama
reklama