reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© VersaBox
Przemysł elektroniczny |

Polska firma notuje czterokrotny wzrost sprzedaży

Spółka VersaBox z Warszawy zakończyła 2022 rok ponad czterokrotnym wzrostem sprzedaży autonomicznych robotów mobilnych, a na 2023 planuje dalszą ekspansję.

Sukcesem okazały się w 2022 roku dla VersaBox rozbudowa flagowej platformy AUTONOMY@WORK, która steruje procesami transportowymi, poszerzenie floty pojazdów autonomicznych do trzech platform robotycznych z bogatą paletą narzędzi, a także podjęcie współpracy współpracy z wieloma partnerami handlowymi w Polsce i za granicą.

Na autorski system VersaBox zdecydowały się takie firmy jak Victaulic, Daimler czy Bridgestone. 

Warszawska spółka pisze na swojej stronie internetowej, że Backlog zamówień daje dobre podstawy do dalszej ekspansji rynkowej w roku 2023 i latach późniejszych. Dlatego też VersaBox zamierza przede wszystkim dynamizować sprzedaż zagraniczną, rozszerzać sieć partnerską, zwiększać produkcję oraz liczbę kluczowych projektów w obszarze produktu, w tym w zakresie wzmacniania jego przewag konkurencyjnych. 

Firma będzie też realizowała działania związane z rozwojem kapitałowym, aby zapewnić zdolności produkcyjne odpowiadające na wzrost popytu.

Należy dodać, że wypracowany sukces był m.in. efektem wdrażanych nowych rozwiązań organizacyjnych i procesów w wielu obszarach spółki przez management oraz zarząd pracujący w latach 2019-2022. Zaplanowane etapy ekspansji będą już jednak realizowane przez 70-osobowy  zespół pod skrzydłami zarządu, w którym od lutego rolę CEO pełni Rafał Chojecki, dotychczas odpowiadający w spółce za operacje i technologię.

„Po trzech latach pracy jako CEO VersaBox przekazuję ster firmy na powrót założycielom pod kierunkiem nowego CEO – Rafała Chojeckiego. Obecna, mocna pozycja VersaBox to efekt pracy całego zespołu, którego pracą miałem zaszczyt i przyjemność kierować wspólnie z założycielami. Wierzę, że VersaBox znajdzie się w czołówce dostawców autonomicznych systemów intralogistycznych w Europie nie tylko pod kątem jakości produktu, ale również udziałów rynkowych.” – mówi Jacek Królik, CEO w VersaBox w latach 2020-2023.

VersaBox to polski producent inteligentnych robotów, który łączy kompetencje nowej generacji innowatorów, informatyków i inżynierów, tworząc zaawansowane rozwiązania dla firm produkcyjnych i logistycznych przechodzących cyfrową transformację. Dostarcza klientom platformę inteligentnej intralogistyki opartą na autonomicznych robotach mobilnych.

„Jesteśmy wdzięczni Jackowi za zaangażowanie na każdym etapie rozwoju i w każdej dziedzinie, za które odpowiadał. Jego wiedza i doświadczenie pozwoliły na przeorganizowanie kluczowych procesów: rozwoju produktu, sprzedaży, marketingu, produkcji i obsługi klientów. Efekty tej pracy to zarówno zwiększenie popytu na nasze usługi, jak i rosnące zaufanie partnerów biznesowych i klientów. Nie zamierzamy zwalniać tempa. Wprost przeciwnie – zintensyfikujemy działania zmierzające do umocnienia naszej pozycji.” – dodaje Rafał Chojecki, CEO w VersaBox od lutego tego roku.

VersaBox to polski producent inteligentnych robotów, który łączy kompetencje nowej generacji innowatorów, informatyków i inżynierów, tworząc zaawansowane rozwiązania dla firm produkcyjnych i logistycznych przechodzących cyfrową transformację. Dostarcza klientom platformę inteligentnej intralogistyki opartą na autonomicznych robotach mobilnych.


reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
February 13 2024 16:53 V22.3.28-1