Nowy gracz na rynku PCB przyspiesza
W zeszłym roku czekaliśmy ze zniecierpliwieniem na informację, kim okaże się tajemniczy gracz, wchodzący z przytupem na rynek PCB. Wiemy już, że jest nim CONFIDEE z siedzibą w Oslo, które właśnie powiększyło zespół o Rafała Stankiewicz, Alexandre Buia oraz Yika Chuang Tanga.
CONFIDEE napisało w nadesłanym komunikacie prasowym, że przyspiesza swój wzrost dzięki dalszemu rozszerzeniu zespołu. Na pokładzie nowego gracza na rynku PCB znaleźli się
- Rafał Stankiewicz, Sales Manager Poland
- Alexandre Buia, Sales Manager France
- Yik Chuang Tang, Operations Manager
"Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać tych utalentowanych profesjonalistów w naszym zespole." – mówi w komunikacie prasowym Vidar Olsen, CEO CONFIDEE.
Olsen dodał, że dla CONFIDEE najważniejszym jest, by zapewnić utrzymanie początkowego zobowiązania, czyli zadbanie o łańcuch dostaw PCB klientów.
W firmie pojawił się również polski wątek. Na pokład CONFIDEE został przyjęty Rafał Stankiewicz, mający wieloletnie doświadczenie w branży obwodów drukowanych, który będzie zajmował się działalnością firmy w Polsce.
"Jestem podekscytowany, że mogę być częścią tak utalentowanego i innowacyjnego zespołu." – mówił w komunikacie Rafał Stankiewicz, Sales Manager Poland w CONFIDEE.
Alexandre Buia, wraz ze swoim ojcem Michelem Buią, będzie zarządzał rynkiem francuskim. Z kolei Yik Chuang Tang wraz z Asle Høibybråtenem zajmie się zarządzaniem operacjami, jako Operations Manager.
"Jestem zaszczycony, że mam możliwość dołączenia do CONFIDEE i zwiększenia działalności we Francji. Strategia firmy w zakresie zgodności i bezpieczeństwa danych jest najnowocześniejsza i pomoże firmom prosperować w dzisiejszym środowisku, gdzie cyberbezpieczeństwo jest podstawą sukcesu." – mówił w komunikacie prasowym Alexandre Buia, Sales Manager France w CONFIDEE.
Powiększenie zespołu norweskiego gracza na rynku PCB dobrze pozycjonuje firmę i pozwala jej kontynuować wzrost i utrzymać jej zaangażowanie w dostarczanie zgodnych obwodów drukowanych do wszystkich branż, chroniąc dane klientów z zachowaniem przejrzystości poprzez monitorowanie i raportowanie w ich łańcuchach dostaw.
"To właśnie na naszych wartościach, byciu transparentnym i indywidualnym, opieramy wszystkie nasze działania i będziemy budować naszą reputację jako zaufanego partnera w branży. Nie mam wątpliwości, że nasi nowi koledzy wniosą do zespołu swoje własne, unikalne umiejętności, wiedzę i perspektywy, i że razem będziemy nadal stać na straży naszych wartości i zawsze trzymać się przejrzystej prawdy." – mówił Olsen.