reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny |

Elektrostacja i cyfrowa reklama w jednym?

W dzisiejszym świecie pojawia się coraz więcej dyskusji, jak wykorzystać otaczającą nas przestrzeń. Przeciw marnotrawieniu miejsca jest również polska firma Pure City, która chce zrewolucjonizować rynek elektromobilności i reklam outdoorowych.

Elektrostacje od Pure City to ładowarki AC z 55—calowymi ekranami ledowymi z wyświetlanymi na nich reklamami. Założycielem Pure City jest Wojciech Bieńkowski, którego celem jest postawienie do końca stycznia 50 elektrostacji, a do końca 2023 roku 250. 

„Widzimy potencjał branży elektromobilnej, ale na związane z nią inwestycje patrzymy znacznie szerzej, niż większość firm wchodzących na rynek transportu zeroemisyjnego.” – mówi Wojciech Bieńkowski, prezes Pure City – „Dlatego stworzyliśmy model biznesowy mocniejszy niż te oparte jedynie na samej sprzedaży prądu. W naszej sieci znajdą się ładowarki polskiej produkcji, wyposażone w ekrany ledowe. Dzięki nim możliwe będzie wyświetlanie dowolnych treści marketingowych.” – wyjaśnia Bieńkowski.

Pure City na swojej stronie internetowej opisuje przedsięwzięcie jako sieć ładowarek elektrycznych samochodów osobowych i jednocześnie sieć nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Pomysł określany jest jako unikalna infrastruktura, a zarazem model biznesowy, który pozwala reklamodawcom promować swoje marki na ekranach Pure City w kontekście transformacji energetycznej, ekologii i zapobieganiu zmianom klimatycznym. Z kolei dla partnerom firmy, czyli właścicielom lokalizacji elektrostacji, daje możliwość zarabiania nad przychodach ze sprzedaży czasu reklamowego w sieci Pure City. 

Dla optymalizacji efektów firma zdecydowała się wejść we współpracę z Elocity. 

„Zainspirowani działaniami firm zza oceanu, chcemy jako Pure City zrealizować projekt unikatowy w skali naszego kraju.” – mówił Bieńkowski – „Model biznesowy white label z oferty Elocity, umożliwia nam znacznie szybsze rozwijanie naszej marki. To dla nas ważne, bo od razu po uruchomieniu stacji będziemy mogli zaoferować użytkownikom znacznie więcej, niż gdybyśmy działali we własnym zakresie.”

Pierwsze stacje ładowania dostarczy firma PRE. 

„Cieszymy się, że nasza firma plasuje się na pozycji lidera, jeśli chodzi o produkcję ładowarek elektrycznych w Polsce i dzięki temu realizujemy coraz bardziej innowacyjne projekty.” – mówił Szymon Biel, dyrektor handlowy EVB firmy PRE Edward Biel – „To nie jest nasz pierwszy projekt realizowany z Elocity, dzięki czemu wypracowaliśmy procesy i działania przyspieszające włączenie nowych punktów ładowania do aplikacji Elocity.”

Pierwsze elektrostacje od Pure City stawiane są już w Gdyni, Szczecinie, Białymstoku, Poznaniu, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Warszawie, Lublinie, Białkach i w Radomiu. 

reklama
reklama
February 01 2023 23:01 V20.12.5-1