reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Evertiq Biznes | 16 listopada 2022

Czy w 2023 roku wiatr będzie sprzyjający czy też nie? Ciężko stwierdzić, mówi Tim Carroll

Wiceprezes Digi-Key ds. eCommerce, Tim Carroll, omówił zmiany w działalności, jakie wymusiła pandemia oraz niedobór półprzewodników.

Patrząc na „fenomenalny wzrost" w 2022 roku, Digi-Key został przetestowany w sposób, którego nikt się nie spodziewał, mówi Tim Carroll.

W 2022 roku pojawiły się wyjątkowe wyzwania i niedobory, które rzuciły wiele firm na kolana. Jednak pozwoliły również  Digi-Key pokazać swoje mocne strony; sprawić, by łańcuchy dostaw przebiegały płynnie, a także utrzymać obsługę na poziomie, którego oczekiwali klienci.

Dystrybutor zauważył znacznie większą aktywność w zakresie czasu realizacji zamówień, wysiłków na rzecz przeprojektowania i wykorzystania alternatywnych komponentów, gdy było to możliwe. Dynamika zmieniła się z "co planujesz na najbliższe dwa lata" na "w czym potrzebujesz pomocy w tej chwili".

Obejrzyj cały wywiad poniżej. (długość: 5:04 min)

reklama
reklama
November 15 2022 00:19 V20.10.16-1