© Evertiq
Biznes |
Czy w 2023 roku wiatr będzie sprzyjający czy też nie? Ciężko stwierdzić, mówi Tim Carroll
Wiceprezes Digi-Key ds. eCommerce, Tim Carroll, omówił zmiany w działalności, jakie wymusiła pandemia oraz niedobór półprzewodników.
Patrząc na „fenomenalny wzrost" w 2022 roku, Digi-Key został przetestowany w sposób, którego nikt się nie spodziewał, mówi Tim Carroll.
W 2022 roku pojawiły się wyjątkowe wyzwania i niedobory, które rzuciły wiele firm na kolana. Jednak pozwoliły również Digi-Key pokazać swoje mocne strony; sprawić, by łańcuchy dostaw przebiegały płynnie, a także utrzymać obsługę na poziomie, którego oczekiwali klienci.
Dystrybutor zauważył znacznie większą aktywność w zakresie czasu realizacji zamówień, wysiłków na rzecz przeprojektowania i wykorzystania alternatywnych komponentów, gdy było to możliwe. Dynamika zmieniła się z "co planujesz na najbliższe dwa lata" na "w czym potrzebujesz pomocy w tej chwili".
Obejrzyj cały wywiad poniżej. (długość: 5:04 min)