Zmiany w zarządzie NCAB Group
Dostawca płytek PCB NCAB nadal inwestuje we wzrost sprzedaży, co oznacza również zmiany w zarządzaniu grupą.
Firma wyznaczyła sobie wysoki cel, dążąc do osiągnięcia 726,6 mln euro sprzedaży do 2026 r. W zeszłym roku grupa NCAB odnotowała sprzedaż o wartości 290,6 mln euro.
CEO firmy Peter Kruk mówił w aktualizacji, że przy ustalonym celu firma będzie inwestowała w swoje możliwości sprzedażowe oraz w możliwość wdrażania nowych przejęć. Częścią tego będą zmiany w zarządzaniu grupą NCAB.
„Michael Larsson, obecnie wiceprezes ds. sprzedaży w Grupie, obejmie nową rolę jako Dyrektor Sprzedaży Globalnej, skupiając się w szczególności na rozwijaniu koncepcji sprzedaży i szkoleniu organizacji. Celem jest dalsze zwiększanie naszej zdolności do zapewniania wartości naszym klientom, a zwłaszcza zwiększenie naszej zdolności do uwzględniania przejętych firm w naszej koncepcji sprzedaży.” – mówił Peter Kruk w aktualizacji.
Z kolei Howard Goff, obecnie wiceprezes na Europę, obejmie stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży, na którym będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie w zarządzaniu firmą sprzedażową oraz segmentem regionalnym. NCAB Group ma nadzieję, że doświadczenie i zdolności Goffa przyczynią się do wzrostu i większej rentowności we wszystkich regionach. Jednocześnie Benjamin Klingenberg przejmie odpowiedzialność za Segment Europe. Klingenberg odegrywał dotąd aktywną rolę w rozwoju niemieckiego biznesu oraz w dokonywaniu przejęć.
Zmiany te oznaczają, że Michael Larsson odejdzie z Zarządu Grupy, ustępując stanowiska Howardowi Goffowi, a jako nowy członek dołączy natomiast Benjamin Klingenberg. Proces zmian powinien zakończyć się do pierwszego listopada.