reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Colibrys
Biznes |

Safran łączy spółki sensorowe

Safran Electronics & Defense połączy Safran Colibrys (Szwajcaria) i niedawno nabytą firmę Sensonor (Norwegia) pod jednym szyldem: Safran Sensing Technologies.

– Naszą ambicją jest wspólne oferowanie coraz szerszej, bardziej spójnej, innowacyjnej i kompleksowej gamy technologii inercyjnych (czujniki drgań, optyka, MEMS) do wszystkich rodzajów zastosowań w lotnictwie, obronności, nowej mobilności, przemyśle i nie tylko – pisze Safran w komunikacie.

Strategia firmy Safran w zakresie rozwoju biznesu czujników inercyjnych ma się przyczynić do zachowania niezależności i kontroli przemysłowej tych technologii elektronicznych w Europie. Firma zwraca uwagę, że w tej dziedzinie pojawia się wiele nowych rynków, np. nowoczesnej mobilności, autonomicznych pojazdów czy nawet kosmiczny, a liczba produkowanych komponentów gwałtownie rośnie.

Obie spółki zależne dostarczyły już ponad 20 milionów czujników MEMS do sektorów aeronautyki, obrony, kosmosu, transportu, nowej mobilności i przemysłu. Na przykład MEMS znajdują zastosowanie akcelerometrach kontrolnych pierwszych poduszek powietrznych, w akcelerometrach wysokotemperaturowych do prowadzenia głowic wiertniczych lub w czujnikach sejsmicznych mierzących stan konstrukcji budynków lub obiektów inżynierii lądowej.

– Celem Safran jest wzmocnienie spójności i komplementarności naszej oferty w zakresie opracowywania nowych aplikacji, opierając się na naszej rozległej wiedzy w dziedzinie MEMS i elektroniki – mówi Martin Sion, dyrektor generalny Safran Electronics & Defense.

Oba podmioty zostały przemianowane odpowiednio na Safran Sensing Technologies Norway AS i Safran Sensing Technologies Switzerland SA.

Operacja ta jest częścią szerszej strategii Safran Electronics & Defense, mającej na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynku rozwiązań pozycjonowania, nawigacji i pomiaru czasu (PNT).


reklama
Załaduj więcej newsów
© 2024 Evertiq AB November 20 2024 12:51 V23.2.3-1
reklama
reklama