Abris inwestuje w Orbitvu
Inwestor z Europy Środkowej wspiera firmę Orbitvu, specjalistę z obszaru automatyzacji fotografii produktowej dla sektora e-commerce.
Abris Capital Partners, środkowoeuropejski inwestor private equity, podpisał umowę nabycia większościowego pakietu akcji Orbitvu Sp. z o.o.
Firma Orbitvu, założona w Polsce w 2010 roku, oferuje kompaktowe studia fotograficzne oraz oprogramowanie umożliwiające tworzenie i zarządzanie treścią wizualną. Rozwiązania Orbitvu są przeznaczone dla różnych sektorów, w tym odzieży, dóbr konsumpcyjnych, domu i ogrodu oraz produkcji B2B, a do klientów Orbitvu należą takie firmy, jak Avon, Festool, Hermes, New Balance, Rossmann, Oriflame, Bershka, Mitsubishi Electric, Lidl czy MediaMarkt.
– Ponieważ sprzedaż online nadal rośnie na całym świecie i coraz więcej firm przechodzi na kanały e-commerce, potrzebne są bardziej efektywne narzędzia do automatyzacji produkcji treści wizualnych. Produkty Orbitvu doskonale wpisują się w potrzeby tej nowej rzeczywistości. Wierzymy, że wspólnie z tak doświadczonym zespołem i założycielami spółki z sukcesem zrealizujemy strategię wprowadzania kolejnych innowacyjnych rozwiązań technologicznych na rynek fotografii produktowej – komentuje Sylwester Urbanek, dyrektor inwestycyjny w Abris Capital Partners.
Abris będzie wspierać rozwój firmy poprzez ekspansję działalności sprzedażowej i marketingowej oraz poszerzanie oferty produktowej. Niewykluczone są też fuzje i przejęcia w celu dalszego wzmocnienia pozycji firmy.