
Czeski producent domofonów planuje dalszy rozwój w Polsce
2N Telekomunikace ogłosiła, że zainwestuje 14% obrotów w badania i rozwój. Jednocześnie, dzięki wygranym dużym projektom w 2021 roku, firma planuje dalszy rozwój w Polsce.
– Polska jest głównym rynkiem docelowym dla dalszego rozwoju, ponieważ w tym kraju rozumie się wartość innowacji. 2N jest w stanie sprostać temu zapotrzebowaniu dzięki naszemu zaangażowaniu w badania i rozwój, dlatego jestem tak dumny z faktu, że inwestujemy 14% obrotów w rozwój nowych produktów i rozwiązań. To będzie siłą napędową przyszłego sukcesu firmy w Polsce – mówi Michał Kratochvíl, dyrektor generalny 2N Telekomunikace, powiedział.
Produkty 2N zostały wybrane do realizacji takich projektów budowlanych w Polsce, jak Varso Tower w Warszawie (technologia wind awaryjnych) czy do warszawskiego metra.
Poza granicami Polski, 2N została również ostatnio wybrana do realizacji m.in. projektu sieci metra w Rzymie, toru wyścigowego Spa w Belgii, Grand Hotel Kempinski w Rydze, kompleksu Iconic Tower w Centralnej Dzielnicy Biznesowej w Kairze oraz nowych ośrodków dystrybucyjnych Lidl w Zjednoczonym Królestwie – informuje firma.
2N, producent producent domofonów IP był jednym z pierwszych czeskich start-upów na początku lat 90. Trzydzieści lat później zatrudnia już blisko 400 pracowników, w tym 150 programistów, i ma oddziały w Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Australii, a także w Polsce i wielu innych krajach Europy. Od 2016 roku 2N należy do szwedzkiego Axis.