reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© pichetw dreamstime.com
Przemysł elektroniczny |

Amerykański CTS przejął producenta sensorów z Lublina

CTS Corporation zakończył przejęcie projektanta i producenta czujników temperatury TEWA Temperature Sensors sp. z o.o. i jej spółek zależnych. Wartość transakcji wyniosła 24,5 mln USD.

Firma TEWA z siedzibą w Lublinie została założona w 1964 roku i obsługuje klientów w całej Europie i Ameryce Północnej. TEWA będzie silnym uzupełnieniem platformy czujników temperatury CTS i rozszerzy obecność CTS w Europie – czytamy w komunikacie. Nowy właściciel zwraca uwagę, że TEWA dysponują stabilną i niezawodną technologią ceramiczną, która przyspieszyła rozwój spółki.

– Cieszymy się, że możemy dodać kolejny utalentowany zespół do rodziny CTS. Przejęcie TEWA wspiera naszą strategię dywersyfikacji rynków końcowych. Połączenie sieci dystrybucyjnej TEWA i modelu sprzedaży bezpośredniej CTS stanowi szansę na uzyskanie synergii handlowych – komentuje Kieran O'Sullivan, dyrektor generalny CTS Corporation

– Chcemy rozpocząć kolejny etap podróży TEWA w ramach CTS Corporation. Branża czujników temperatury ma istotny wkład w postęp w wielu sektorach, a możliwość wykorzystania wiedzy eksperckiej w obu organizacjach jeszcze bardziej umocni naszą przywództwo techniczne. Zespół TEWA jest zachwycony dołączeniem do CTS Corporation, globalnej firmy o tak długiej i wybitnej historii – dodaje Jacek Stachnik, prezes TEWA.

Z kolei Rafał Mierzwa, prezes i dyrektor generalny TEWA podkreśla, że firmy charakteryzują się podobieństwem kulturowym i strategicznym, a „połączenie zabezpieczy przyszłość firmy i umożliwi nam dalsze świadczenie naszym klientom usług na najwyższym poziomie”.

CTS jest projektantem i producentem czujników, siłowników i komponentów elektronicznych w Ameryce Północnej, Europie oraz Azji i dostarcza produkty klientom z rynków lotniczych/obronnych, przemysłowych, medycznych i transportowych.


reklama
Załaduj więcej newsów
© 2024 Evertiq AB November 20 2024 12:51 V23.2.3-1
reklama
reklama