reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Amica Przemysł elektroniczny | 01 marca 2022

Amica „monitoruje sytuację w Ukrainie”

Amica na razie wstrzymuje się z decyzjami dotyczącymi spółki Hansa Ukraina i opracowuje scenariusze działań zależne od dalszego rozwoju sytuacji w Ukrainie.

W obliczu zbrojnej agresji wojsk Federacji Rosyjskiej na terytorium Ukrainy, spółka na bieżąco monitoruje przebieg sytuacji i jest w stałym kontakcie z kierownictwem spółki zależnej Hansa Ukraina OOO z siedzibą w Kijowie, która jest odpowiedzialna za organizację sprzedaży produktów i towarów Amica na rynku ukraińskim – czytamy w komunikacie polskiego producenta AGD.

– Amica nie podjęła na razie żadnych decyzji dotyczących istotnego ograniczenia bądź czasowego zamknięcia działalności w Ukrainie, pomimo utrudnień w działalności stacjonarnych placówek handlowych na terytorium Ukrainy z powodu prowadzonych działań wojennych – informuje Amica SA.

Amica powołała natomiast specjalny zespół, którego celem jest opracowywanie scenariuszy działań dla różnych wariantów dalszego rozwoju sytuacji w Ukrainie.

– Na dzień publikacji niniejszego raportu bieżącego (28.02.2022r.) zarząd spółki nie jest w stanie w wiarygodny sposób przewidzieć dalszego rozwoju wydarzeń, a w związku z tym oszacować ich ostatecznego wpływu na funkcjonowanie spółki zależnej Hansa Ukraina. Zarząd bierze pod uwagę różne scenariusze rozwoju sytuacji oraz zamierza tak prowadzić działalność operacyjną na terytorium Ukrainy, aby minimalizować negatywny wpływ obecnej sytuacji i zapewnić w miarę możliwości ciągłość funkcjonowania ukraińskiej spółki zależnej – raportuje Amica.

Ani Amica, ani spółka Hansa Ukraina OOO nie posiadają w Ukrainie aktywów takich jak magazyn, sklepy czy też inne inwestycje w obcych środkach trwałych.
 

reklama
April 25 2022 14:34 V20.5.16-1