reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 08 lutego 2022

TIMATE celuje w zagraniczne rynki

Twórca systemu wspierającego zarządzanie zespołami i procesami w firmach rozszerzył zespół o Chief Business Development Officera.

Grzegorz Cichoń od stycznia 2022 roku pełni funkcję Chief Business Development Officera w spółce TIMATE. Będzie odpowiadał za stworzenie sieci partnerów dystrybucyjnych firmy w krajach europejskich oraz za rozwój i realizację strategii wprowadzenia systemu TIMATE na rynki zagraniczne.

TIMATE, system wspierający zarządzanie zespołami i procesami w firmach, jest dostępny na rynku od 2019 roku. Z kart TIMATE korzystają przede wszystkim firmy z branży logistycznej (m.in. Raben Logistics), produkcyjnej (m.in. Halsang) oraz medycznej (m.in. ALAB Laboratoria).

– Mamy już mocną sieć klientów w Polsce, wiele firm testuje także nasze rozwiązanie w ramach Proof of Concept. System TIMATE jest sprawdzony i przygotowany do pracy w organizacjach różnej wielkości. Jesteśmy w pełni gotowi do wyjścia z naszym produktem za granicę. Plany sprzedaży na rynkach europejskich powstrzymała pandemia, dziś jednak rozpoczynamy ten nowy etap rozwoju spółki. W jego realizacji pomoże Chief Business Development Officer – mówi Sebastian Młodziński, CEO TIMATE.

Grzegorz Cichoń to manager z niemal 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez długi czas związany był z firmą Etisoft, w której pełnił rolę Business Development Managera oraz Product Managera. Odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży na zagranicznych rynkach. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, ukończył też studia MBA na Oxford Brookes University.

W TIMATE zbuduje sieć zagranicznych dystrybutorów, którzy będą sprzedawać produkt swoim klientom na wybranych europejskich rynkach.

– Naszym celem jest nawiązanie współpracy z dystrybutorami, którzy specjalizują się we wdrażaniu rozwiązań IoT i mają klientów potencjalnie zainteresowanych możliwościami systemu TIMATE. Co ważne, zależy nam na partnerach, którzy zrozumieją nasz produkt i naprawdę będą chcieli go polecać. Nie zbudujemy więc dużej grupy dystrybutorów. Wybierzemy kilka firm, dla których TIMATE stanie się kluczowym systemem w portfolio – wyjaśnia Grzegorz Cichoń, Chief Business Development Officer w TIMATE.

Nowy członek zespołu TIMATE będzie też odpowiedzialny za współpracę z polskimi partnerami firmy.

– Lista naszych dystrybutorów w Polsce jest już prawie zamknięta. Są na niej partnerzy specjalizujący się we wdrażaniu innowacji w produkcji i logistyce – dodaje Grzegorz Cichoń.

Grzegorz Cichoń ©TIMATE

System TIMATE, automatyczne narzędzie do kompleksowego zarządzania ludźmi i procesami w firmie, działa za pomocą innowacyjnej karty wyposażonej w ekran e-Paper, która z jednej strony jest elektronicznym identyfikatorem pracownika, a z drugiej mierzy czas pracy i ocenia jego wykorzystanie. Klientami TIMATE są głównie przedsiębiorstwa logistyczne, produkcyjne i medyczne, zatrudniające przynajmniej kilkuset pracowników.

reklama
reklama
September 22 2022 11:51 V20.8.32-1