Przemysł elektroniczny |
TeleForceOne S.A. ogłosił strategię rozwoju na lata 2010-2012.
MyPhone chce zwiększać sprzedaż o 30-40% rocznie. Produkcja pozostanie na Dalekim Wschodzie.
TelForceOne, razem z wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej spółką myPhone, stawia na niskobudżetowe telefony w segmentach dual sim oraz aparaty o uproszczonej funkcjonalności. Celem utrzymania niskich cen, telefony marki myPhone są produkowane na Dalekim Wschodzie.
Jak podaje firma, marka myPhone jest liderem w dwóch kategoriach:
- rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM (dual-SIM). Spółka zamierza do końca 2012 roku utrzymać lub zwiększyć udział szacowany na 55% rynku open market.
- rynku telefonów o uproszczonej funkcjonalności. Dzięki stworzeniu i rozwijaniu segmentu myPhone Simple Life, spółka zamierza do końca 2012 roku utrzymać udziały w tym segmencie szacowany już na przeszło 60% rynku open market.
TelForceOne zamierza w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40% rocznie.