reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemys艂 elektroniczny | 12 maja 2010

TeleForceOne S.A. og艂osi艂 strategi臋 rozwoju na lata 2010-2012.

MyPhone chce zwi臋ksza膰 sprzeda偶 o 30-40% rocznie. Produkcja pozostanie na Dalekim Wschodzie.
TelForceOne, razem z wchodz膮c膮 w sk艂ad Grupy Kapita艂owej sp贸艂k膮 myPhone, stawia na niskobud偶etowe telefony w segmentach dual sim oraz aparaty o uproszczonej funkcjonalno艣ci. Celem utrzymania niskich cen, telefony marki myPhone s膮 produkowane na Dalekim Wschodzie. Jak podaje firma, marka myPhone jest liderem w dw贸ch kategoriach: - rynku telefon贸w obs艂uguj膮cych dwie karty SIM (dual-SIM). Sp贸艂ka zamierza do ko艅ca 2012 roku utrzyma膰 lub zwi臋kszy膰 udzia艂 szacowany na 55% rynku open market. - rynku telefon贸w o uproszczonej funkcjonalno艣ci. Dzi臋ki stworzeniu i rozwijaniu segmentu myPhone Simple Life, sp贸艂ka zamierza do ko艅ca 2012 roku utrzyma膰 udzia艂y w tym segmencie szacowany ju偶 na przesz艂o 60% rynku open market. TelForceOne zamierza w najbli偶szych latach zwi臋ksza膰 przychody ze sprzeda偶y aparat贸w myPhone o ok. 30-40% rocznie.
reklama
reklama
reklama
reklama
Za艂aduj wi臋cej news贸w
February 21 2019 14:28 V12.2.5-1