reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
Przemysł elektroniczny | 12 maja 2010

TeleForceOne S.A. ogłosił strategię rozwoju na lata 2010-2012.

MyPhone chce zwiększać sprzedaż o 30-40% rocznie. Produkcja pozostanie na Dalekim Wschodzie.
TelForceOne, razem z wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej spółką myPhone, stawia na niskobudżetowe telefony w segmentach dual sim oraz aparaty o uproszczonej funkcjonalności. Celem utrzymania niskich cen, telefony marki myPhone są produkowane na Dalekim Wschodzie.

Jak podaje firma, marka myPhone jest liderem w dwóch kategoriach:
- rynku telefonów obsługujących dwie karty SIM (dual-SIM). Spółka zamierza do końca 2012 roku utrzymać lub zwiększyć udział szacowany na 55% rynku open market.
- rynku telefonów o uproszczonej funkcjonalności. Dzięki stworzeniu i rozwijaniu segmentu myPhone Simple Life, spółka zamierza do końca 2012 roku utrzymać udziały w tym segmencie szacowany już na przeszło 60% rynku open market.

TelForceOne zamierza w najbliższych latach zwiększać przychody ze sprzedaży aparatów myPhone o ok. 30-40% rocznie.

Komentarze

Zauważ proszę, że komentarze krytyczne są jak najbardziej pożądane, zachęcamy do ich zamieszczania i dalszej dyskusji. Jednak komentarze obraźliwe, rasistowskie czy homofobiczne nie są przez nas akceptowane. Tego typu komentarze będą przez nas usuwane.
reklama
Załaduj więcej newsów
October 15 2018 23:56 V11.6.0-1