reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Renex
Przemysł elektroniczny |

Mikro-Automatyka zainwestowała w kolejny automat do montażu SMT

Gdańska firma Mikro-Automatyka zwiększyła moce produkcyjne dzięki inwestycji w czwarte już urządzenie pick&place: Yamaha YSM10, dostarczone przez RENEX.

Działająca od niemal 20 lat Mikro-Automatyka z Gdańska specjalizuje się w wysoko precyzyjnej produkcji pakietów elektronicznych, dostarczając usługi montażu SMT i THT oraz wsparcie logistyczne oraz projektowe. – Rok 2020 i początek 2021 pokazał nam, że mamy w firmie duże zapotrzebowanie na dwie wysoko wydajne i wymienne linie produkcyjne, stąd decyzja o wzmocnieniu naszej drugiej linii o maszynę YSM10. Obie linie uzyskały w ten sposób realną wydajność do 50 tys. elementów na godzinę każda. Ta rozbudowa ma dla nas duże znaczenie pod kątem niezawodności. Dysponujemy nowym parkiem maszynowym w postaci dwóch niezależnych linii, dwóch niezależnych pieców 15-strefowych, dwóch stanowisk AOI na kontroli i dodatkowych 7 mikroskopów stereoskopowych. Daje to naszym klientom pewność najwyższej jakości, terminowości i niezawodności montowanych u nas urządzeń – komentuje Michał Szypliński, właściciel Mikro-Automatyki. Zaimplementowany w firmie Mikro-Automatyka automat YAMAHA YSM10 to najszybsze urządzenie w swojej klasie, o wydajności do 46000 CPH (wg normy IPC) zachowujące przy tym precyzję na poziomie ±0.025mm. Montaż można realizować na płytkach o wielkości nawet 510x460 mm – informuje RENEX w komunikacie.
Grupa RENEX zapewnia kompleksowe wsparcie firmom zajmującym się produkcją pakietów elektronicznych. Obejmuje to usługi doradztwa techniczno-handlowego, szkoleń i serwisu. RENEX dysponuje Centrum Technologiczno-Szkoleniowym, w którym partnerzy i klienci mogą z pomocą ekspertów firmy i korzystając z dostępnych na miejscu kompletnych linii produkcyjnych i demo roomu dobrać rozwiązania, urządzenia i technologie odpowiednie dla swoich potrzeb.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama