© Continental
Przemysł elektroniczny |
Continental Engineering Service otwiera trzy nowe oddziały
Wielka Brytania, Niemcy i Włochy – w tych krajach Continental Engineering Service uruchomił nowe oddziały zajmujące się rozwojem nowoczesnych technologii motoryzacyjnych.
Inżynierowie w angielskim Burgess Hill koncentrują się na systemach ADAS
Jak podkreśla firma, szczególne znaczenie strategiczne ma nowa siedziba Continental Engineering Service (CES) w Burgess Hill w Anglii, gdzie około 100 inżynierów pracuje przede wszystkim nad zaawansowanymi systemami wspomagania kierowcy (ADAS). Zajmują się m.in. rozwojem oprogramowania oraz rozpoznawania obrazów, a także technologiami umożliwiającymi manewry parkowania i skrętu.
Technologie ADAS odgrywają coraz ważniejszą rolę w nowoczesnych pojazdach. Od 2022 roku wszystkie nowe samochody w Unii Europejskiej muszą być wyposażone w różne systemy wspomagające, np. takie, które ostrzegają o nagłym hamowaniu i zjechaniu z pasa ruchu czy wykrywają zmęczenie kierowcy. Nowe przepisy UE mają pomóc lepiej chronić pasażerów pojazdów, pieszych i rowerzystów oraz zwiększyć zaufanie do funkcji zautomatyzowanej jazdy.
– Nowy oddział wzmacnia pozycję rynkową firmy w Wielkiej Brytanii, gdzie CES ma już siedzibę w Lichfield. Ponadto CES będzie w przyszłości wykorzystywać wolne moce produkcyjne w walijskim zakładzie produkcyjnym w Ebbw Vale na potrzeby produkcji komponentów m.in. do napędów elektrycznych i systemu nagłośnienia Ac2ated Sound – czytamy w komunikacie.
CES niedaleko Stuttgartu – łączność, napędy elektryczne i akustyka
CES rozwija także działalność w Niemczech, otwierając oddział w Sindelfingen, aby zapewnić lepsze wsparcie kluczowym klientom w zakładzie motoryzacyjnym Continental w Badenii-Wirtembergii.
– Jako partner w rozwoju systemów możemy teraz jeszcze skuteczniej wspierać naszych klientów w opracowywaniu i wdrażaniu niestandardowych rozwiązań dla mobilności przyszłości. Skupiamy się na takich obszarach, jak mobilność elektryczna, akustyka pojazdów, bezpieczeństwo ruchu drogowego, informacje i łączność – wyjaśnia Lars Holger Seibert, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.
Inżynierowie pracujący w Sindelfingen specjalizują się między innymi w integracji hamulców i zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, a także w wewnętrznych systemach elektronicznych oraz w opracowywaniu inteligentnych rozwiązań komunikacyjnych i wydajnych technologii napędów elektrycznych. Ponadto Continental Engineering Services inwestuje w pobliskie centrum akustyki w Marktgroeningen, aby móc wdrażać złożone projekty w zakresie ogólnej akustyki pojazdów i zarządzania ciepłem jeszcze bliżej klienta – informuje firma.
Oddział w Turynie – blisko klientów z południa Europy
Z kolei włoska filia CES znajduje się w Turynie. Oddział ten obsługuje w szczególności włoskich producentów serii limitowanych, niszowych, pojazdów dwukołowych i specjalnych. Continental zwraca uwagę na dodatkowy atuty, czyli fakt, że firma dysponuje własnym zakładem produkcyjnym zlokalizowanym w Niemczech, zajmującym się produkcją części mechanicznych, skomplikowanych jednostek sterujących, a także części z niewielkich serii produkcyjnych.