reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© REECO Biznes | 07 grudnia 2020

RENEX rozwija sieć dystrybucji mebli REECO

Grupa RENEX poinformowała o wysokim wzroście eksportu jednego z produktów sprzedawanych pod marką REECO – mebli antystatycznych. Grupa informuje również o rozszerzeniu ich sprzedaży na nowe rynki w Europie i Azji.

REECO jest polską marką mebli antystatycznych stosowanych m.in. w strefach produkcji i naprawy elektroniki oraz w laboratoriach. Wskaźniki wstępnie podsumowujące sprzedaż mebli antystatycznych REECO w 2020 roku pokazują, że dla producenta marki – Grupy RENEX – był to rok bardzo dobrych wyników - utrzymujący pomimo światowej recesji 50% wzrost eksportu. Kluczowym okazał się wzrost sprzedaży na rynkach europejskich, w szczególności w UK, Czechach, Krajach Bałkańskich i Niemczech, jak również rozszerzenie dystrybucji na rynki Japonii, Holandii, Belgii, Irlandii i Szwajcarii – poinformowała firma w komunikacie. – Doskonałe wyniki sprzedaży mebli REECO na rynkach zagranicznych, zwłaszcza uwzględniając problemy związane z kryzysem gospodarczo-społecznym wynikającym z rozprzestrzeniania się Covid-19 – są sukcesem pracowników i specjalistów tworzących zespół RENEX. W trudnych czasach znaleźli nowe rozwiązania i nowe rynki zbytu – co nie tylko zniwelowało negatywne skutki kryzysu, ale doprowadziło do znaczącego rozwoju marki na świecie – podkreślali właściciele Grupy RENEX, Marzena Szczotkowska-Topić oraz Predrag Topić. W ramach marki REECO, Grupa RENEX produkuje trzy główne kategorie produktów: meble antystatyczne, odzież antystatyczną oraz gotowe do wdrożenia do linii produkcyjnych roboty.
reklama
reklama
October 14 2021 17:14 V18.25.1-2