reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Biznes | 05 listopada 2020

REECO rozwija eksport

Grupa RENEX, producent marki REECO, poinformowała o wzroście eksportu i rozszerzeniu sprzedaży odzieży antystatycznej na nowe rynki w Azji, Ameryce Południowej i Północnej.

REECO jest polską marką odzieży antystatycznej stosowaną m.in. w strefach produkcji i naprawy elektroniki oraz w pomieszczeniach o podwyższonej klasie czystości (cleanroom). Jak informuje Grupa RENEX pierwsze podsumowania 2020 roku, pokazują, że pomimo pandemii firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży zagranicznej tej kategorii produktów. W ostatnim czasie, Grupa RENEX rozszerzyła sieć dystrybucyjną swoich produktów m.in. na Stany Zjednoczone, Ekwador i Arabię Saudyjską. – Ukazuje nam to duży potencjał nabywczy rynków bliskowschodnich oraz obu Ameryk, a także to, jak gwałtownie rozwija się automatyzacja i produkcja typu high-tech, również na rynkach, które do tej pory nie były utożsamiane z tym obszarem. (…) Cieszy nas jednocześnie to, że budujemy silną polską markę na świecie, co – mamy nadzieję – przyczynia się do postrzegania polskich firm jako rzetelnych partnerów i obrazu Polski jako kraju najnowocześniejszych technologii. Odzież antystatyczna jest jednym z wielu produktów Grupy RENEX – m.in. obok robotów i mebli przemysłowych REECO – jakie rozwijamy i wprowadzamy na kolejne rynki europejskie i światowe – komentują Marzena Szczotkowska-Topić oraz Predrag Topić, właściciele Grupy RENEX.
reklama
reklama
November 27 2020 15:37 V18.13.10-2