reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 28 września 2020

Gastop zdobywa nowe kontrakty w USA

Polski producent bramek bezpieczeństwa, spółka Gastop, wzmacnia swoją obecność i rozszerza sieć kontaktów na amerykańskim rynku.

Od I kwartału 2019 roku spółka Gastop Production jest obecna w Stanach Zjednoczonych. W ekspansji na ten rynek wspiera ją chicagowskie biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. – Z naszą pomocą Gastop udało się podpisać kilka kontraktów kluczowych dla rozwoju jej biznesu w USA na łączną kwotę blisko 1 mln PLN. Wsparliśmy spółkę w poszukiwaniach miejsca na biuro oraz showroom, podpowiedzieliśmy jak dostosować materiały marketingowe do amerykańskich standardów. Odpowiadamy również za aktywne powiększanie sieci kontaktów firmy w USA – wyjaśnia Michał Rzeźnik, kierownik biura PAIH w Chicago. Gastop Production, założona w 1996 roku w podkrakowskim Zabierzowie, opracowała i opatentowała rozwiązania w zakresie mechanizmów do urządzeń kontroli ruchu osobowego. Projektowanie i wytwarzanie wszystkich produktów spółki odbywa się w Polsce, a wszelkie urządzenia elektroniczne i mechaniczne są efektem prac badawczo-rozwojowych prowadzonych przez spółkę – informuje PAIH. Jak podkreśla Piotr Jezioro, prezes amerykańskiego oddziału Gastop, jednym z największych atutów produktów Gastop jest ich uniwersalność. – Poszczególne bramki mogą zostać zmodyfikowane o komponent zawierający dozownik płynu do dezynfekcji lub pomiary temperatury. W obliczu pandemii COVID-19 jest to rozwiązanie poszukiwane na wielu rynkach, w szczególności w Stanach Zjednoczonych, gdzie sytuacja od wielu miesięcy jest bardzo poważna – mówi Peter Jezioro, przedstawiciel Gastop. Źródło: PAIH
reklama
reklama
October 28 2020 19:24 V18.11.13-1