reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© holo4labs
Przemysł elektroniczny |

Dzisiaj Holo4Labs rozpoczyna kampanię crowdfundingową o wartości 0,8-1,2 mln zł

Holo4Labs, technologiczna spółka oferująca rozwiązanie Mixed Reality dla branży laboratoryjnej, 8 czerwca rozpoczęła publiczną kampanię crowdfundingu udziałowego na platformie Smartfunds.

W fazie zamkniętej spółka pozyskała już ponad 600 tys. zł, a łączna wartość oferty obejmuje od 8 do 12 proc. udziałów przy wycenie pre-money 10 mln zł. Pozyskane środki pozwolą Holo4Labs na skalowanie produktu na rynkach zagranicznych i wprowadzenie kolejnych funkcji oraz zastosowań zwiększających jeszcze bardziej potencjał komercyjny – informuje spółka w komunikacie. Zapisy na udziały odbywają się za pośrednictwem platformy Smartfunds przez 30 dni począwszy od 8 czerwca. Spółka zakłada dwie ścieżki wyjścia z inwestycji przez inwestorów: debiut na rynku NewConnect w ciągu dwóch lat (po przekształceniu spółki z o.o. w akcyjną) lub przejęcie przez większy podmiot i odkup udziałów od inwestorów przy wyższej wycenie. - Spółka zakończyła główne prace B+R nad produktem oraz osiągnęła gotowość do jego komercjalizacji. Naszym celem jest budowa silnego niezależnego brandu i rozpoznawalności rynkowej rozwiązania w skali światowej oraz uwolnienie wartości spółki. Etap rozwoju Holo4Labs połączony z aktualną sprzyjającą sytuacją w segmencie LabTech skłonił nas do decyzji o pozyskaniu zewnętrznego finansowania, które przyspieszy rozwój i komercjalizację oferty – mówi Przemysław Budnicki, prezes zarządu Holo4Labs. Holo4Labs oferuje innowacyjne oprogramowanie laboratoryjne bazujące na goglach rozszerzonej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2 zintegrowanych z oprogramowaniem Thermo Scientific SampleManager LIMS software (Laboratory Information Management System) - systemem do zarządzania informacjami i procesami operacyjnymi w branży laboratoryjnej. Rozwiązanie m.in. digitalizuje pracę laboranta, oszczędzając czas i zwiększając jego bezpieczeństwo. Umożliwia także odejście od papierowych i analogowych procedur, ograniczając ryzyka błędów i wskazując na ewentualne zagrożenia. Laborant pracując w goglach Microsoft HoloLens 2 w oparciu o pojawiające się hologramy, zachowuje wolne ręce do bieżącej obsługi urządzeń badawczych. Crowdfunding dla Holo4Labs wpisuje się w strategię rozwoju Grupy TenderHut, która poza podstawową działalnością rozwija nowe pomysły bazujące na innowacyjnych technologiach. - Dysponujemy znaczącymi zasobami programistycznymi i chcemy tworzyć dodatkową wartość dla uczestników rynku, wychodząc z unikatowymi projektami, takimi jak Zonifero, aplikacja PropTech, która w 2019 roku wygenerowała swój 1 mln przychodu, czy Holo4Triage, produkt wspierający pracowników szpitali, który powstał w odpowiedzi na pandemię COVID 19 – tłumaczy Robert Strzelecki, prezes zarządu Grupy TenderHut. Model biznesowy Holo4Labs zakłada generowanie przychodów w oparciu o opłaty licencyjne, za wdrożenie oraz roczne opłaty związane z utrzymaniem oprogramowania. Spośród 800 tys. laboratoriów na świecie firma celuje we wdrożeniach do około 10 tys. jednostek (wartość rynku 190 mln EUR). Oferta Holo4Labs jest przeznaczona do całej branży laboratoryjnej, czyli rynków: zdrowotnego, farmaceutycznego, przemysłowego, spożywczego i pozostałych. Znaczenie podobnych rozwiązań zyskuje na wartości szczególnie w ostatnich miesiącach w okresie rozprzestrzeniania się COVID-19 na świecie. Na zdjęciu: Przemysław Budnicki, prezes zarządu © Holo4Labs

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
March 28 2024 10:16 V22.4.20-1
reklama
reklama