reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Holo4labs Przemysł elektroniczny | 04 czerwca 2020

Holo4Labs chce pozyskać do 1,2 mln PLN w kampanii crowdfundingowej

Holo4Labs, technologiczna spółka oferująca rozwiązanie Mixed Reality dla branży laboratoryjnej, zapowiada start kampanii crowdfundingowej na platformie Smartfunds.

Spółka planuje pozyskać co najmniej 0,8 mln PLN, które chce przeznaczyć na skalowanie produktu na rynkach zagranicznych i wprowadzeniu kolejnych funkcji oraz zastosowań zwiększających potencjał komercyjny. - Produkt będący odpowiedzią na przyspieszone przez pandemię trendy rynkowe, współpraca ze światowymi partnerami (Thermo Fisher Scientific, Microsoft), zdywersyfikowane kanały sprzedaży oraz wsparcie głównego udziałowca – technologicznej grupy TenderHut, to czynniki budujące potencjał rynkowy Holo4Labs w branży rozwiązań laboratoryjnych – podkreśla Holo4Labs w komunikacie. Produktem Holo4Labs jest oprogramowanie laboratoryjne bazujące na goglach rozszerzonej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2 zintegrowanych z oprogramowaniem Thermo Scientific SampleManager LIMS software (Laboratory Information Management System) - systemem do zarządzania informacjami i procesami operacyjnymi w laboratoriach. Rozwiązanie wspiera codzienną pracę laboranta, który w goglach pracuje na hologramach i ekranach wyświetlanych przed oczami, zachowując przy tym wolne ręce do obsługi sprzętów badawczych. Holo4Labs pomaga niwelować błędy podczas wykonywania procedur (np. prowadząc inżyniera przez kolejne, skomplikowane kroki procedur badawczych), digitalizuje procesy w laboratoriach (m.in. pozwala odejść od notatek papierowych i analogowych archiwów, umożliwia wprowadzanie danych do systemu przy pomocy komend głosowych), jak też wspiera zdalną pracę członków zespołów (np. umożliwiając jednoczesną pracę laborantów nad tym samym projektem z różnych lokalizacji). Ponadto wszystkie procesy mogą być na bieżąco dokumentowane w formie wideo, co znacząco ułatwia audyt i nadzór szczególnie wrażliwych projektów badawczych na niebezpiecznych substancjach. Spółka operuje na rynkach rozszerzonej rzeczywistości (AR) oraz rzeczywistości mieszanej (MR). Technologie te w odróżnieniu od rzeczywistości wirtualnej (VR) nakładają hologramy na otoczenie użytkownika i prezentują mu przed oczami wszystkie dane na jednej nieskończonej wirtualnej przestrzeni 3D. Według danych Allied Market Research, prognozowany CAGR wartości rynku MR w latach 2017-2024 przekracza 75 proc. i zakłada wzrost do 5,4 mld USD w skali świata. - Holo4Labs powstało jako start-up w korporacji, w Grupie TenderHut, z której następnie zostało wydzielone jako samodzielny podmiot, tzw. corp-up. Po kilku latach pracy i osiągnięciu kolejnych etapów milowych w rozwoju Holo4Labs, zdecydowaliśmy o wyjściu na rynek crowdfundingu i dywersyfikację struktury udziałowej. W naszej ocenie podjęliśmy tę decyzję w adekwatnym momencie: z jednej strony dysponujemy już produktem spełniającym główne założenia technologiczne, gotowym do komercjalizacji. Z drugiej, naszą intencją jest budowa niezależnego podmiotu i uwolnienie wartości rozwiązania. Wstępne, dotychczas obserwowane, zainteresowanie inwestorów gotowych wesprzeć nas w realizacji zakładanych planów utwierdza nas o słuszności takiego kroku - mówi Przemysław Budnicki prezes zarządu Holo4Labs.. Partnerami Spółki we wdrażaniu technologii są Microsoft, Thermo Fisher Scientific i Grupa TenderHut, z której wywodzi się Holo4Labs. Partnerzy wspierają Holo4Labs w rozwoju globalnych kanałów sprzedaży oraz budowie wartości produktu i technologii. Główny partner biznesowy, notowany na NASDAQ Thermo Fisher Scientific, wdrożył swoje oprogramowanie LIMS w około 2000 firmach na całym świecie (26 proc. obecnych wdrożeń takich systemów – jest to lider tej branży). - Należy zauważyć, że rozwiązanie Holo4Labs jest dedykowane całej branży laboratoryjnej - począwszy od sektora zdrowotnego, farmaceutycznego, poprzez sektor przemysłowy (m.in. chemia, paliwa, przemysł ciężki), spożywczy i biobanki. Na świecie operuje ponad 800 tysięcy laboratoriów - naszych docelowych klientów. W niedługim czasie duża część z nich przejdzie transformację cyfrową i my jesteśmy przygotowani, aby pomóc im w tej zmianie - podsumowuje prezes zarządu.
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
June 09 2020 11:27 V18.6.11-2