reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 02 czerwca 2020

Foxconn i Adlink tworzą joint venture

Foxconn Electronics oraz Adlink Technology utworzą spółkę joint venture, która zajmie się rozwojem bezzałogowych robotów mobilnych (AMR – autonomous mobile robots).

Foxconn będzie właścicielem 51% udziałów w spółce, a Adlink – 49%. Nowy podmiot ma rozpocząć działalność w trzecim kwartale 2020 roku i skoncentruje się na rozwoju technologii ALAM (simultaneous localization and mapping) oraz związanego z tym oprogramowania, natomiast nie będzie produkował robotów AMR. Firmy połączą doświadczenie i wiedzę Foxconnu w obszarze elektromechaniki w robotyce oraz know-how firmy Adlink w zakresie oprogramowania, aby usprawnić podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym oraz sposób poruszania się robotów AMR. Joint venture z Adlinkiem to kolejny element realizacji strategii Foxconn 3.0, w ramach której tajwański gigant modernizuje i zmienia swoją działalność, angażując się w takie obszary, jak projektowanie pojazdów elektrycznych, cyfryzacja opieki zdrowotnej i roboty, rozwijając przy tym technologie sztucznej inteligencji, półprzewodników i komunikacji. Źródło: DigiTimes
reklama
reklama
November 27 2020 15:37 V18.13.10-2