reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© artcp5 dreamstime.com Przemysł elektroniczny | 04 maja 2020

Infoscan z nową umową dystrybucyjną

Firma telemedyczna Infoscan SA rozszerza swoją ofertę o sprzedaż i dystrybucję produktów służących walce z Covid-19. W tym celu spółka podpisała umowę z Medintech GmbH, austriackim dystrybutorem sprzętu oraz rozwiązań medycznych.

Infoscan będzie odpowiedzialny za dystrybucję na terenie Polski sprzętu oraz asortymentu niezbędnego do walki z koronawirusem, w tym respiratorów oraz urządzeń do monitorowania stanu zdrowia osób chorych na Covid-19.
W ramach współpracy Medintech będzie dostarczał polskiej spółce telemedycznej sprzęt do diagnostyki oraz profilaktyki związanych z pandemią choroby Covid-19. Dystrybuowane będą przede wszystkim urządzenia do telemonitoringu EKG oraz respiratory, które będą stanowiły rozbudowanie dotychczasowego portfolio produktów Infoscanu. Jako uzupełnienie oferty do sprzedaży trafią również testy diagnostyczne wykrywające przeciwciała specyficzne dla wirusa SARS-CoV-2, środki ochrony osobistej (m.in. maski ochronne N95, maski chirurgiczne, kombinezony ochronne) i inne produkty niezbędne do walki z konsekwencjami choroby Covid-19 (m.in. żele i płyny dezynfekujące). - Wraz z gwałtownym wzrostem liczby osób zakażonych koronawirusem rośnie zapotrzebowanie na specjalistyczny sprzęt, głównie respiratory oraz systemy monitorujące pracę układów krążenia oraz oddechowego. Braki w sprzęcie są coraz bardziej odczuwalne, a pracownicy służby zdrowia coraz głośniej apelują o większe dostawy niezbędnego asortymentu. Dzięki umowie z Medintech dołączamy do walki z Covid-19 oferując placówkom medycznym z całej Polski najwyższej jakości respiratory oraz systemy do telemonitoringu EKG. Czekamy także na próbki coraz bardziej potrzebnych testów na obecność wirusa SARS-CoV-2, które również planujemy wprowadzić do sprzedaży – komentuje Maciej Nowak, wiceprezes zarządu Infoscan SA Jak podkreśla Infoscan, umowa z Medintech wpisuje się w zaprezentowane w styczniu br. plany rozwoju na lata 2020-2022, według których jednym z dwóch głównych kierunków rozwoju jest rozbudowa oferty produktowej spółki. - Nasz dział handlowy obserwuje ze strony podmiotów medycznych regularnie rosnące zainteresowanie sprzętem, który od teraz wprowadzamy do naszej oferty jako rozbudowanie portfolio oferowanych produktów. Na początek będziemy przeprowadzać u klientów prezentacje urządzeń, aby mogli zapoznać się z funkcjonalnościami oraz oszacować realne zapotrzebowanie. Wówczas będziemy zbierać i realizować ostateczne zamówienia - dodaje Maciej Nowak.
reklama
August 05 2020 00:04 V18.8.2-2