reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay
Przemysł elektroniczny |

Wraca temat polskiego samochodu elektrycznego

ElectroMobility Poland, spółka zajmuje się budową polskiego samochodu elektrycznego, ujawniła ostatnio, że w projekt zaangażowany jest legendarny projektant Jaguara, Tadeusz Jelec oraz znana włoska firma stylistyczna Torino Design.

Prototypy nowej marki powstają na razie w dwóch wersjach nadwozia: hatchback i SUV. Pod względem parametrów technicznych i jakości polskie e-auta mają być konkurencyjne wobec rywali z tej samej półki cenowej. - Platforma technologiczna do zbudowania różnych modeli będzie najwyższej klasy, taka jakie wykorzystywane są w samochodach podobnego segmentu - mówi Łukasz Maliczenko, dyrektor ds. rozwoju technicznego produktu ElectroMobility Poland.. Łukasz Maliczenko podkreśla, że tworzenie marki od „zera” daje konstruktorom wiele możliwości, niespotykanych w przypadku dużych firm motoryzacyjnych będących na dawna na rynku. - Jako nowa marka nie będziemy musieli konkurować wewnętrznie z innymi naszymi produktami. Możemy zrobić coś, co jest praktycznie, jak i estetycznie na najwyższym poziomie – zaznacza. Maliczenko zauważa, że stwarza to również szansę na wypracowanie unikatowego DNA marki. - To pojęcie bardzo często używane w motoryzacji. Wykorzystuje się je po to, żeby zdefiniować charakter marki. Pomaga to projektantom w dostosowaniu produktu, nad którym pracują, do spójnej historii i osobowości marki - wyjaśnia. Podkreśla, że atrybuty marki są nie tylko związane z jej wyglądem zewnętrznym. W projekcie nowego modelu samochodu są uwzględniane również parametry techniczne układu jezdnego, takie jak np. charakterystyka zawieszenia. - Zespół ElectroMobility Poland, projektując swoje samochody od podstaw, chce skupić się na cechach, które uważa za najważniejsze, czyli: praktyczność rozwiązań technicznych, przestronność wnętrza i bezpieczeństwo jazdy – podkreśla spółka w komunikacie.

reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
April 15 2024 11:45 V22.4.27-1
reklama
reklama