reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay Przemysł elektroniczny | 13 lutego 2020

Tonsil realizuje nowy projekt

Polski producent rozwiązań audio rozpoczął już prace nad nowym soundbarem – poinformowała spółka w komunikacie. Przedsiębiorstwo planuje użyć do produkcji innowacyjnych materiałów.

Tonsil to firma, której produkcja w całości odbywa się w Polsce. Tonsil rozpoczął już prace nad polskim soundbarem, ale jak na razie nie zdradza szczegółów na ten temat. Firma poinformowała tylko, że ma to być topowa konstrukcja z Dolby Atmos, a do produkcji użyte zostaną innowacyjne materiały. Prace nad soundbarem potrwać mają około dwóch lat. Początkowo Tonsil planuje wprowadzenie high-endowego modelu, jednak docelowo mają powstać trzy różne soundbary. Polskie przedsiębiorstwo otrzymało nawet dotację unijną, która ma być wsparciem przy produkcji nowych produktów. Tonsil podkreśla, że każdego roku odnotowuje coraz lepszą sprzedaż kolumn, przy czym, według różnych źródeł, globalny rynek odnotowuje tendencję spadkową. - Przedsiębiorstwo sprzedaje dosłownie wszystkie kolumny, które wyprodukuje. Stąd decyzje o rozwoju parku maszynowego, umożliwiające zwiększenie produkcji – informuje Tonsil w komunikacie. - Stale dążymy do rozwoju marki Tonsil. Owocem naszej pracy są nie tylko wysokiej klasy kolumny, które wielokrotnie nagradzają dziennikarze, a także nasi klienci. Po przejęciu Sounddeco zaczęli zgłaszać się dealerzy, których interesuje współpraca z naszą firmą. Chcemy zbudować sieć dystrybucyjną i jak widać, nie będzie z tym żadnego problemu. Oczywiście skupiamy się na naszych sprawdzonych rozwiązaniach, takich jak np. kolumny Altus 380s, jednak chcemy iść do przodu. Dlatego też rozpoczęliśmy prace nad naszym autorskim soundbarem. Mamy nadzieję, że już za niecałe dwa lata ujrzymy finalny efekt, który rynek przyjmie pozytywnie – mówi Sławomir Wieszczeciński prezes zarządu Tonsil. Przedsiębiorstwo z Wrześni, oprócz rozpoczęcia pracy nad soundbarem, planuje również wprowadzenie innych produktów do oferty. Mowa między innymi o kolumnach aktywnych, które są celem strategicznym dla marki. Kolejnym pomysłem Tonsila jest chęć wprowadzenia głośników bezprzewodowych.
reklama
reklama
October 20 2020 19:22 V18.11.10-2