reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Amica Przemysł elektroniczny | 23 grudnia 2019

Grupa Amica rozwija sprzedaż w Chinach

Partner biznesowy Grupy Amica, Qingdao Gram Appliances, otworzył w Szanghaju showroom Gram – jednej z pięciu (obok Amica, Hansa, CDA, i Fagor) marek produktowych znajdujących się w portfolio polskiej Grupy.

Gram, na macierzystym dla tej marki rynku skandynawskim znana jest od 1901 r., a na wielu innych, w tym również w Chinach, postrzegana jest jako marka bardzo prestiżowa – informuje Amica w komunikacie. Szanghaj, czwarte pod względem liczby ludności miasto świata, jest trzecim miejscem na mapie Chin, w którym urządzenia marki Gram, między innymi produkowane we Wronkach piekarniki i płyty grzejne, można zobaczyć w profesjonalnie zorganizowanym showroomie. - Chińczycy cenią jakość produktów z Europy, które stają się popularne na tamtejszym rynku. Chińscy klienci coraz chętniej wykorzystują piekarniki, co stwarza możliwości rozwoju Grupie Amica. Mamy doskonałe rozeznanie na tamtejszym rynku i zdecydowaliśmy się podjąć trudne wyzwanie, jakim jest budowa własnego kanału sprzedaży i jej rozszerzanie, i to w kraju będącym największym producentem sprzętu AGD na świecie. Niejako więc wchodzimy do jaskini lwa! W czasie gali podpisałam listy autoryzacyjne dla kolejnych siedmiu punktów w całych Chinach, w których będą dystrybuowane nasze urządzenia – mówi Alina Jankowska-Brzóska, prezes Amica Handel i Marketing.
reklama
reklama
November 27 2020 15:37 V18.13.10-2