reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
© Volvo_7900 Electric Articulated Przemysł elektroniczny | 07 listopada 2019

Polska fabryka Volvo z największym w Europie zamówieniem na autobusy elektryczne

Volvo Buses dostarczy operatorowi transportu miejskiego Transdev w Göteborgu 157 najnowszych przegubowych autobusów elektrycznych Volvo. Wszystkie pojazdy zostaną wyprodukowane we wrocławskiej fabryce Volvo.

To największe jak dotąd pojedyncze zamówienie na autobusy elektryczne w Europie. Dostawy rozpoczną się w 2020 roku.
Nowe, elektryczne i bezemisyjne autobusy będą obsługiwać wiele linii w szwedzkim Göteborgu, co pozwoli ograniczyć hałas i emisję spalin. Autobusy będą mogły obsługiwać linie we wrażliwych obszarach lub w strefach ze specjalnymi ograniczeniami. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy mogli zrealizować największe jak do tej pory pojedyncze zamówienie na autobusy elektryczne. (...) Otrzymanie tak dużego zamówienia potwierdza, że autobusy elektryczne są dziś uznawane za zrównoważone i opłacalne finansowo rozwiązanie dla transportu publicznego wymagającego znacznej przepustowości – mówi Håkan Agnevall, prezes Volvo Buses. - Transdev jest dziś wiodącym operatorem autobusów elektrycznych w Europie i wiemy, jakie wyzwania wiążą się z przejściem na napęd elektryczny. Dlatego bardzo starannie wybraliśmy partnera, który reprezentuje kompleksowe podejście, i który będzie w stanie dostarczyć zarówno autobusy, jak i infrastrukturę ładowania - na czas i sprawnie. Możliwość ogłoszenia, że wybraliśmy Volvo jako partnera do obsługi autobusów miejskich w Göteborgu, rodzinnym mieście tej firmy, jest oczywiście szczególnie satysfakcjonująca – mówi Gunnar Schön, prezes Transdev Szwecja. Zamówienie obejmuje niedawno wprowadzony na rynek model 7900 Volvo Electric Articulated, który miał swoją premierę w październiku. Autobus Volvo 7900 Electric Articulated może przewozić do 150 pasażerów, a jego zużycie energii jest o 80 procent niższe niż odpowiednika z silnikiem wysokoprężnym. Autobusy będą ładowane na stacjach szybkiego ładowania wzdłuż trasy, przy zastosowaniu systemu o nazwie OppChargeTM. Umożliwi to ich maksymalnie efektywne działanie. Oprócz autobusów elektrycznych zamówienie obejmuje 27 autobusów z silnikiem Euro 6 napędzanych biodieslem, przeznaczonych do transportu regionalnego.
reklama
reklama
reklama
reklama
Załaduj więcej newsów
November 11 2019 16:34 V14.7.10-2