Przemysł elektroniczny |
W roku 2009 sprzedano 113 tys telefonów myPhone
TelForceOne, giełdowa grupa kapitałowa, będąca właścicielem jedynego polskiego producenta komórek, zapowiada znaczącą poprawę wyników finansowych na rok 2010
Jak podaje PAP, grupa TelForceOne spodziewa się w tym roku wzrostu wyników (poza myPhone, w skład grupy wchodzi również dystrybutor komórek, Teletorium). W ubiegłym roku grupa miała 1.9 mln zł zysku netto i 105.5 mln zł przychodów.
W całym 2009 roku sprzedano ponad 113 tys. aparatów marki myPhone. Na rok 2010 planowana jest sprzedaż 150-160 tys sztuk. Firma planuje wzrost wydatków na marketing i promocję aparatów marki myPhone. Działania te będą wymagać dodatkowego finansowania, rzędu 5-10 mln zł, pozyskanego w drodze emisji akcji lub obligacji.
Firma ocenia, że rynek modeli kierowanych do seniorów (duże klawisze, uproszczone menu) to 3-5 milionów sztuk.