reklama
reklama
reklama
reklama
© Pixabay
Przemysł elektroniczny |

Braster podpisał umowę na sprzedaż systemu Braster Pro w Indiach

Braster SA, innowacyjna spółka technologiczna, działająca w obszarze telemedycyny podpisała umowę z firmą Boston Ivy Healthcare Solutions (“Medikabazaar”).

Kontrakt określa zasady współpracy w zakresie sprzedaży i dystrybucji Systemu Braster Pro w Indiach. Do 2021 r. ma trafić na tamtejszy rynek łącznie 7,5 tysiąca urządzeń wraz z pakietami badań.
- Indie to rynek z potencjałem i perspektywami, gdzie nowoczesne rozwiązania telemedyczne cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisanej współpracy z indyjskim partnerem. To jedna z naszych większych, rozwojowych umów sprzedażowych. Jednocześnie cieszymy się, że będziemy mogli wesprzeć tamtejszy system opieki zdrowotnej w profilaktyce raka piersi – tłumaczy Marcin Halicki, prezes zarządu Braster SA.
Współpraca będzie obejmowała sprzedaż wersji systemu Braster Pro tj. metody skierowanej do środowiska lekarskiego i kładącej nacisk na sprzedaż wysokomarżowych badań. Boston Ivy Healthcare Solutions w ciągu trzech najbliższych lat zakupi łącznie 7,5 tysiąca urządzeń wraz z pakietami badań. Ponadto w pierwszym kwartale tego roku spółka dostarczy partnerowi 100 urządzeń wraz z badaniami. Zgodnie z umową dystrybutor zajmie się również promocją sprzedaży urządzenia w Indiach. Boston Ivy Healthcare Solutions to firma medyczna z siedzibą w Indiach, której wiodącym przedmiotem działalności jest świadczenie usług w zakresie dystrybucji sprzętu medycznego dla środowiska medycznego, jak i dla odbiorców detalicznych. Sprzedaż wersji profesjonalnej Braster Pro rozpoczęła się pod koniec trzeciego kwartału 2018 r. Spółka oferuje swój produkt już w ponad 70 gabinetach medycznych na terenie Polski oraz sprzedaje urządzenie w Bułgarii i na Ukrainie. W listopadzie 2018 r. Braster poinformował o podpisaniu umowy o współpracy z chińską firmą wchodzącą w skład grupy kapitałowej KONTRUE/PONTED. Sprzedaż urządzenia Braster Pro na rynku chińskim ma ruszyć po zarejestrowaniu produktu w Chińskiej Agencji ds. Żywności i Leków. - Spółka w sierpniu 2018 r. podjęła decyzję o przeglądzie różnych opcji strategicznych wspierających dalszy rozwój firmy. Systematyczny wzrost sprzedaży w kanale profesjonalnym uwiarygodnia Brastera w procesie pozyskania partnera strategicznego i dodatkowego kapitału. Rynki otwierają się coraz bardziej na telemedycynę i w perspektywie kolejnych lat ta gałąź opieki medycznej będzie zyskiwać coraz więcej zwolenników – podkreśla Braster w komunikacie.

reklama
Załaduj więcej newsów
March 15 2024 14:25 V22.4.5-1